BLOGOWA WYPRZEDAŻ: Lily Lolo, Annabelle Minerals, B&BW, Hakuro, The Body Shop, KIKO, Golden Rose, Revlon...

Przyszedł czas na kosmetyczne porządki - dopiero teraz uświadomiłam sobie, ile moich kosmetyków leży i się kurzy... W związku z tym postanowiłam zorganizować blogową wyprzedaż. Może komuś coś z moich zapasów się przyda i będzie w użytku, a nie tylko jako ozdoba toaletki :D


Zaznaczam, że niektóre z kosmetyków pochodzą ze współprac. Są jednak one zapłatą za moją pracę, więc proszę o powstrzymanie się od komentarzy na ten temat :) Ceny podane pod zdjęciami, do każdej należy doliczyć 8-10 zł za przesyłkę. 

Rezerwacje i zamówienia przesyłajcie mailowo, na adres justynamietus@gmail.com, można negocjować. Obowiązuje zasada kto pierwszy, ten lepszy :)




1. Annabelle Minerals, Korektor mineralny Medium, użyty dwa razy - 20 zł
2. Annabelle Minerals, Róż mineralny Sunrise, zużycie ok. 20% - 15 zł


3. Lily Lolo, Paleta cieni Laid Bare, każdy cień maźnięty raz-dwa razy (z tego, co wiem paleta już niedostępna w sprzedaży - edycja limitowana) - 50 zł
4. Lily Lolo, Cień sypki Mudpie, użyty 2 razy - 15 zł




5. La Rosa, Cień mineralny Amber, użyty 2 razy - 10 zł
6. La Rosa, Bronzer mineralny Sun of Barcelona, użyty 2 razy - 15 zł
7. Neauty Minerals, Podkład matujący Neutral Medium Light, zużycie ok. 20% - 15 zł


8. My Secret, Lakier Playful Dots, raz użyty - 5 zł
9. Colour Alike, Lakier Ja pierniczę!, nowy - 5 zł
10. Sally Hansen, Lakier Peach of Cake, raz użyty - 10 zł,
11. KIKO, Lakier nr 295, raz użyty - 5 zł


12. Semilac, Lakier hybrydowy 017 Grey, raz użyty - 15 zł
13. Semilac, Lakier hybrydowy 031 Black Diamond, raz użyty - 15 zł
14. Golden Rose, Oliwka do skórek i paznokci, nowa - 10 zł




15. Diadem, Ekskluzywne perły pudrowe nr 1, raz maźnięte - 18 zł
16. Revlon, Kredka do oczu Photoready Kajal nr 303, raz użyta - 8 zł
17. Etre Belle, Cień do powiek w kredce nr 04, raz użyty do zeswatchowania - 18 zł
18. Glazel, Cień sypki, nowy - 5 zł
19. Wibo, Paletka ceni Silkwear nr 1, raz użyte do zeswatchowania - 5 zł


20. Eveline, Podkład Cover Sensaton nr 101 Ivory, nowy - 15 zł
21. Wibo, Maskara Boom Boom, nowa - 7 zł
22. Eveline, Mgiełka samoopalająca, nowa -10 zł


23. Vaseline, Balsam do ciała, nowy - 8 zł
24. Evree, Olejek Super Slim, zużycie ok. 20% - 10 zł
25. The Body Shop, Sorbet do ciała Pink Grapefruit, nowy - 20 zł


26. Dove, Zestaw Youthful Vitality, nowy - 25 zł

27. Bath & Body Works, Mgiełka do ciała Japanesse Cherry Blosssom, zużyce ok. 25% - 10 zł
28. Fake Bake. Samoopalacz do ciała Flawless, użyty 2 razy, - 20 zł (w zestawie rękawica)
29. Hakuro, Pędzel typu flat top, H50S, używany, umyty i zdezynfekowany - 10 zł



30. Mokosh, Glinka biała, nowa - 10 zł
31. Kolastyna, Bogactwo olejków, Afrykański olejek marula, użyty kilka razy - 10 zł
32. Maybelline, Colorama, nowy - 5 zł

33. Magnetic Lash, zestaw do przedłużania rzęs, maskara + rzęsy w butelce, użyty kilka razy, 45 zł
34. L'Oreal True Match, nowa wersja, odcień Sable Sand, zużycie zaznaczone na zdjęciu, 20 zł
35. Lovely, Terracotta paleta cieni wypiekanych, raz użyta, 8 zł

36. Vita Liberata, samoopalacz w piance Dark, zużycie około 1/3 butelki, 35 zł
37. Annabelle Minerals, podkład kryjący Natural Light 10g, zużycie około 1/3, 20 zł
38. Golden Rose, Lakier do paznokci nr 78, nowy, 5 zł
39. Bielenda, Drogocenny olejek arganowy, użyty kilka razy, 12 zł



40, 41. Kremy CC Bielenda, stara i nowa wersja (po prawo nowy, po lewej użyty kilka razy), cena za oba 30 zł

Czekam na Wasze maile! :)




11 komentarzy:

  1. chętnie przygarnęłabym trzy rzeczy: olejek evree, sorbet the body shop. no i mgiełkę z eveline. Widzę, że teraz już są przekreślone, jak wcześniej tu byłam nie były. Niestety przesadziłam i tak w tym miesiącu z zakupami, więc niech szczęśliwiec się cieszy, widocznie nie były mi pisane.. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, TBS i Evree już poszły :( Tak myślałam, że będą się cieszyć zainteresowaniem, ale nie mam już więcej egzemplarzy :D

      Usuń
  2. Ja też jestem w trakcie porządków w kosmetykach, ale coś mi się wydaje, że większość lub wszystkie puszczę jako rozdanie, bo jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby ktoś chciał ode mnie kupować moje śmieci ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na rozdanie wolę dać nowe :) Te są w większości używane, a z używanymi wiadomo jak to jest :P

      Usuń
  3. Same cudeńka! Najbardziej to bym chciała.... WSZYSTKO :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne rzeczy ale pewnie też wylądowałyby u mnie nieużywane ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rezerwuję fake bake i już piszę do Cb maila ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. fuck.. przegapiłam pędzel -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz paletkę, dam Ci coś w gratisie :D

      Usuń
    2. dobra - namowilas mnie ^^ jak wroce z pracy napisze do Ciebie mejla po dane do przelewu^^

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis