Hej!
Wiem, że większość z Was dostało już kosmetyki w ramach testu konsumenckiego od firmy NovaClear. Produkty miały bardzo krótką datę przydatności. Pisałam w tej sprawie do firmy, dostałam odpowiedź. Podobny tekst znalazł się na ich fanpejdżu przed chwilą
Tak więc, dziewczyny, dostaniemy nowe kosmetyki, z dłuższą datą ważności i będziemy mogły je testować do woli ;) Fajnie, że firma tak profesjonalnie do wszystkiego podeszła.
Dobrze, że nie zignorowali tego ; )
OdpowiedzUsuńO świetne wieści. :)
OdpowiedzUsuńFajnie :) Też już to widziałam na FB :) Ja jeszcze w ogóle nie dostałam ;P Co do bloga mojego to muszę pomyśleć nad nowym nagłówkiem i chyba zmienię barwy bloga na zielone, będzie bardziej do mnie pasowało ;)
OdpowiedzUsuńJa też właśnie o tym przeczytałam, brawo dla firmy. Mam żel punktowy i choć jestem z niego bardzo zadowolona to ciężko by mi było w miesiąc go zużyć...
OdpowiedzUsuńNo to bardzo fajnie z ich strony. Dobrze, że mają zamiar naprawić zaistniała sytuację.
OdpowiedzUsuńTen, który teraz masz jest super ;)
OdpowiedzUsuńWłaśnie widziałam ten wpis na fb :) pełen profesjonalizm z ich strony :)
OdpowiedzUsuńteż to przeczytałam na fb ;) super :)
OdpowiedzUsuńNie ma to jak akcja pouczająca firmę, że należy ludzi traktować poważnie. Dobrze że zareagowali:)
OdpowiedzUsuńO. I bardzo dobrze, że ktoś w tej sprawie zabrał głos :)
OdpowiedzUsuńBardzo fajnie z ich strony. Zawsze mogli to zignorować.
OdpowiedzUsuńŚwietny gest ze strony firmy :) czyli czekamy na kolejne paczki :)
OdpowiedzUsuńDla mnie zużycie kremu punktowego do listopada byłoby dość trudne :(
miły gest z ich strony :)
OdpowiedzUsuńnoooo... i wielki plus dla nich, bo jak zobaczyłam datę ważnosci to już się nastawiałam nieświadomie przeciwko firmie
OdpowiedzUsuńNo to będziecie miały po dwie sztuki, całkiem spoko rekompensata :)
OdpowiedzUsuń