Współpraca

Nigdy nie spotkałam się z takim brakiem szacunku do klienta i taką niekompetencją ze strony firmy, z którą nawiązuję współpracę. Testerki to nie żebraczki, które piszą do firm tylko dlatego, że nie stać ich na kosmetyki. Od producenta oczekuję potraktowania mnie tak, jak powinno się traktować każdego człowieka. Cenię sobie firmy, którym zależy bardziej na mojej opinii, niż na reklamie.

A oto, co dostałam od "przemiłej" Pani z serwisu taniekosmetyki.net
Brak mi słów, nie będę tego komentować. Nic nie nadaje się do użytku. I nie jest to wina listonosza, ani moja, jak Pani twierdziła. Do tej pory żadna, nawet niezabezpieczona paczka, nie zniszczyła się, a trochę ich już dostałam.



55 komentarzy:

  1. jestem w ogromnym szoku........
    masakra.
    nie rozumiem takiego zachowania - przecież przez takie sytuacje psują sobie markę... informacja o Twojej przesyłce nie zostanie zaraz zapomniana.

    ps. dołączam do obserwujących, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam maila, że jestem chamska, niewychowana i oni nie pozwolą się zastraszyć zdjęciami na blogu, bo to nie ich wina, tylko moja.

      Usuń
    2. uu..bezczelne zachowanie, do mnie tez ostatnio przyszła wylana paczka z kosmetykami do włosów, ale firma napisała, że wyślą nowe, i nie było problemu, choć na wiadomość musiałam trochę poczekać.

      Usuń
    3. szkoda, że nie próbują chociaż załagodzić sprawy. w imię dobrego imienia serwisu...

      Usuń
    4. informację dodałam do aktualnej notki. pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nigdy w życiu u nich nie kupe, niech wiedzą że blogerki zdanie liczy się bardziej niż ich!!

      Usuń
  4. Nazwa sklepu oddaje to jak wygląda Twoja przesyłka ;) Nigdy się z takim czymś nie spotkałam :O To tylko strata dla sklepu, bo przecież nic pozytywnego na ten temat nie napiszesz, a wmawianie, że to Twoja wina jest co najmniej żenujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to im powinno zależeć na dobrej opinii, a nie mnie. Ja już swoje zdanie na temat tego sklepu, a dokładniej jego obsługi wyrobiłam.

      Usuń
    2. Ciekawe czy tym, którzy kupują też w taki sposób pakują zakupy :/

      Usuń
    3. Trzeba było jej napisać, że jak się niszczą to może wypadałoby je lepiej zabezpieczać :/ Ty sama do niej napisałaś czy ona Ci zaproponowała taką wspaniałość sama?

      Usuń
    4. Po tym co napisałaś to powiem Ci, że dziwię się, że w ogóle przystałaś na jej ofertę. Najpierw Cię obraziła, a potem łaskę zrobiła i wysłała jakieś g... Ja to nawet nie zwróciłabym uwagi na taki sklep.

      Usuń
    5. No, ale sama napisałaś, że na początku ta baba poinformowała Cię, że Twój blog nie jest niczym imponującym i, że się ośmieszasz pisząc do niej żebrząc o współpracę. Trzeba się szanować, a nie dawać obrażać byle komu za kilka beznadziejnych kosmetyków, które za 10 zł możesz sama kupić. A sklep dzięki swoje wspaniałomyślności ma reklamę na jaką zasługuje.

      Usuń
    6. Jeśli ktoś na samym początku Cię obraża to raczej miło później nie będzie. Nie ma co się łudzić, że jak ktoś na początku jest chamem to nagle zmieni się w kogoś kto ma maniery hrabiny ;) Prowadź bloga z pasją, a może jakaś firma to dostrzeże nie warto dawać się poniżać dla kilku darmówek.

      Usuń
  5. ja nie mogę- co za brak szacunku ;/;/;/ eh eh eh ;/;/ ludzie to jednak mają tupet aby zwalać winę na blogerki za niezabezpieczone rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  6. abo no bo firmą trzeba słodzić ;) nie można powiedzieć negatywnego zdania o nich :D wtedy się strasznie bulwersują- niezdrowe podejście - bo blogerka ma sprawdzić czy dany kosmetyk jest dobry i co poprawić jeśli jest zły a nie mówić z złych że są ok

    OdpowiedzUsuń
  7. No to widzę, że ludzie nie na poziomie żyją wśród nas. Nie przejmuj się kochana!:*
    Co prawda, kiedy zobaczyłam te zdjęcia to się przeraziłam. Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją. Mam nadzieję, że i ostatni raz. Wiem jak się w takiej sytuacji czujesz.. Nie ma tutaj w Tobie żadnej winy. Jak widać (i to już nie przez palce) sklep jest kiepski, a jeszcze gorsza jest obsługa. Trzymaj się Słoneczko:*

    OdpowiedzUsuń
  8. No to sklep ma już niezłą "reklamę", i dobrze bo powinni poważnie podchodzić do blogerek a nie później obarczać je, że to ich wina;/. W szoku jestem.

    OdpowiedzUsuń
  9. to się po prostu w głowie nie mieści. Nie dość, że paczka doszła w takim stanie, to jakim prawem, jeszcze mogą do Ciebie pisać w taki sposób ? Szkoda gadać. Pozdrawiam ciepło.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurde, przykre, że dali takie coś do testowania, bo wygląda, jakby lakier był wcześniej używany i niedokręcony, dlatego się wylał...szkoda

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tego nie rozumiem ;/ Jaki byś miała w tym interes żeby wylać sobie lakier do paznokci, poniszczyć paczkę i później pisać źle o tej firmie? Wg. mnie to im powinno zależeć na tym aby to naprawić, wysłać nowe produkty a nie zwalać całą winę na blogerkę i jeszcze pisać że jest chamska i nie wychowana.

    OdpowiedzUsuń
  12. no to rzeczywiście firma GODNA UWAGI:/ sami sobie wystawiają świadectwo.

    OdpowiedzUsuń
  13. nawet nie wiem jak mam to skomentować. bezczelne zachowanie z ich strony. nie rozumiem takich ludzi, mogli dostać dobre opinie, ale nieee bo poco? i nie przejmuj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla nich to najlepiej by było jakbyś nikomu o tym nie powiedziała i o tym zapomniała :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdyby przeprosili i przesłali jeszcze raz to byłoby inaczej. Czy to twoja wina, że nie zostały poprawnie zapakowane? Przecież to im powinno zależeć. A to nie jest straszenie tylko 'literatura faktu', więc o co im chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  16. raaany ;/ nigdy mi się nic takiego w paczce nie zdarzyło

    OdpowiedzUsuń
  17. no to widzę, że nieładnie się zachowują i cóż to za słownictwo, osoba tam powinna być poważna, kulturalna, a nie takimi tekstami rzucać, Boże, co za czołg siedzi po drugiej stronie mejla...

    OdpowiedzUsuń
  18. Joooj nieciekawie. Do tego kobieta z firmy niepoważna, nie można tak traktować ludzi

    OdpowiedzUsuń
  19. Niektóre firmy na prawdę traktują bloggerki jak jakiś podgatunek, ale dzięki bloggerkom i ich recenzjom i promocjom niektóre firmy w ogóle prosperują. Nie martw się kochana, dzięki temu wiemy już, które sklepy omijać szerokim łukiem. Masakra :(

    OdpowiedzUsuń
  20. nie mam pojęcia z czym mogłabym jeszcze je połączyć;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale masakra,żadna szanująca się firma by tak nie postąpiła,obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno wspomne jak tyklo będę miała dostep do komputera.

    OdpowiedzUsuń
  23. Okropność. Wszystko jest pozabezpieczane więc nie sądzę żeby to była wina listonosza bądź Twoja.
    Bardzo nieprofesjonalne podejście i chamska obsługa.
    Dzięki Tobie już wiem, które sklepy lepiej omijać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie dziwię się. Ale nie przejmuj się, to im powinno zależeć a nie Tobie. Stracili sporo klientów.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem w niezłym szoku..
    No na prawdę.. każdemu może się zdarzyć.. ale firma powinna inaczej podejść do sprawy. Chamstwo i tyle.
    Oj stracą wielu klientów.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nieźle! Ale wyobraź sobie, że jedna z firm farmaceutycznych w zamian za "reklamę" na moim blogu i pracę polegającą na tzw. marketingu szeptanym, chciała zaoferować mi kilka próbek swojego żelu ;) Żenada!

    OdpowiedzUsuń
  27. Firma zachowała się bardzo nie poważnie :/
    Szok po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  28. żałosne :( a z tego co widzę, firma ta sama co w chińskich marketach

    OdpowiedzUsuń
  29. strasznie się zachowali;o
    obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  30. po prostu szkoda słów na takie zachowanie ;/ i jeszcze taka odpowiedź, współczuję i oby więcej się nie powtórzyło

    OdpowiedzUsuń
  31. O jeny... W życiu nie spotkałam się z takim przypadkiem...

    OdpowiedzUsuń
  32. świetną reklamę sobie zrobili, ale cóż.. ich strata. myślę, że prościej byłoby gdyby napisali, że nie dostarczą produktów... a ja wczoraj wysłałam do nich e-mail, nawet nie odpisali...

    + dodaję do obserwowanych i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. właśnie pozbawili się wieeelu klientek ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojej, co za rozczarowanie. Dobrze, że ostrzegasz inne blogerki.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawre czy to samo by napisała gdyby to klient dostał zniszczoną paczkę.
    fajny blog:-))) obserwuję:-)
    zapraszam też do siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  36. to juz jest cios poniżej pasa...w szoku jestem..naprawde........dosc ze takie tanie kosmetyki to jeszcze przesłane w takim stanie - masakra totalna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis