Obiecane odpowiedzi na TAGi ;)



Nie będę wyznaczać kolejnych osób, bo to trwa bez końca, poza tym większość z Was pewnie już brała w tym udział ;)

Mam nadzieję, że przeczytacie i dowiecie się o mnie czegoś.

                                                                                                                                            


Otagowana przez:
little.monster

1.Ulubiona słodycz?
    Biała czekolada.
2. Czy zwracasz uwagę na skład kosmetyków?
    Tak, niedawno zaczęłam zwracać uwagę na skład kosmetyków, przedtem nie zdawałam sobie sprawy, ile   w tym wszystkim chemii!
3.Co sądzisz o tatuażach? Masz jakieś?
    Moim marzeniem jest sobie zrobić tatuaż, ale nie będę zdradzać gdzie i co, zobaczycie, jak tego dokonam ;)
4.Ulubiony kosmetyk do twarzy i ciała?
    Krem NIVEA classic.
5.Ulegasz reklamie i nowościom?
    Niestety, tak, i jestem bardzo na siebie zła za tą naiwność :(
6.Jest taki kosmetyk do którego ciągle powracasz?
    Jest, wymieniony wcześniej krem NIVEA.
7.Samoopalacz czy słońce?
    Zdecydowanie słońce, ze względu na nieprzyjemny zapach samoopalaczy.
8. Czy Twoje otoczenie wie, że prowadzisz bloga?
    Myślę, że Ci co powinni, wiedzą :)
9.Jaki zakątek świata chciałabyś zwiedzić?
    Egipt. Od dawna mnie fascynuje.
10.Ulubiony kolor?
    Błękit, turkus, kobalt - wszystkie odcienie niebieskości.
11.Czy zrobiłabyś operację plastyczną ?Jeśli tak to jaką?
    Raczej nie, wolę naturalne metody upiększania ciała :)


Otagowana przez:
Avi

1. Jesteś egoistką czy oddałabyś innym przysłowiową "ostatnią skórę"?
    Oddałabym innym przysłowiową "ostatnią skórę", a wokół mnie sami egoiści...
2. Jakie jest czułe słówko, którym zwracasz się do swojego partnera? ;p
    Niedźwiadku?
3. Zmieniłaś kiedyś coś tak, że chciało Ci się płakać z efektów?
    Tak, fryzurę, z 5 lat temu. Poszłam do fryzjerki i chciałam mieć fryzurę na emo. Ucięła mi 20 cm włosów, a grzywka miała może ze 3 cm? W każdym bądź razie ryczałam jak krowa.
4. Zabawka z dzieciństwa, którą zawsze będziesz pamiętać to...
    Szmaciany miś po mojej babci, z oczami z guzików ;)
5. Uganiałaś się kiedyś za facetem tak, że aż Ci wstyd jak o tym pomyślisz? Jak miał na imię?
    Zawsze to faceci uganiają się za mną :P
6. Piosenka, która jest tragiczna, ale ją lubisz to...
    Hey, I just met you, and this is crazy...
7. Do którego aktora wzdychałaś jako dzieciak?
    Do Brada Pitta :P
8. Ulubiony babski film/serial?
    Pierwsza Miłość.
9. Zrobiłaś kiedyś coś "zakazanego"? Co to było?
    Tak, zapaliłam papierosa w wieku 15 lat.
10. Twoja najbardziej wstydliwa "przygoda"? (Kopiuję z mojego otagowania, bo było najgorsze ;p)
    Kurde, nie pamiętam żadnej wstydliwej przygody...
11. Zadaj sobie pytanie i odpowiedz, bo nie mam pomysłu :d.
    Czy lubisz zadawać pytania?
    Tak, lubię zadawać pytania ;D

Otagowana przez:
Owidia

1. Jeżeli miałabyś zdecydować w tej chwili co chcesz zmienić w swoim życiu to co by to było?
    Poszłabym na inny kierunek studiów.
2. Malując się do czego przykładasz największą wagę?
    Zdecydowanie najwięcej uwagi poświęcam oczom.
3. Dlaczego zdecydowałaś się na prowadzenie bloga?
    Łączę w ten sposób dwie największe pasje - pisanie i kosmetyki.
4. Kosmetyk, którego używasz codziennie to..
    Oczyszczający tonik/żel do mycia twarzy i maść na trądzik.
5. Coś co chciałabyś zrobić ale się boisz to...
    Skoczyć ze spadochronem.
6. Kosmetyki o zapachu słodyczy czy owoców? :)
    Owocowe!
7. Co wywołuje uśmiech na Twojej twarzy?
    Uśmiech mojego faceta :)
8. Pierwsza rzecz którą robisz po obudzeniu to..
    Sprawdzam telefon, taki nawyk.
9. Jesteś łowczynią okazji, czy wolisz robić zakupy na spokojnie, bez tłumów?
    Próbuję łowić okazji, ale nie mam doświadczenia i coś marnie mi to idzie..
10. Coś za czym tęsknisz to..
     Moja mama.
11. Wyobraź sobie, że masz wybrać jedną polską porę roku, która od dzisiaj będzie trwała cały rok. Co to za pora roku?
     LATO!!

Otagowana przez:
Madame Green

1. Ile byłabyś w stanie wydać na perfumy, które Ci się podobają?
   Maksymalnie 120 zł.
2. Wolisz paznokcie sztuczne czy naturalne?
   Zdecydowanie naturalne ;)
3. Czy jest jakiś polityk, któremu mogłabyś zaufać? Jeżeli jest to jaki?
    Nie ufam politykom..
4. Gdyby jutro ktoś zaproponował Ci wyjazd w miejsce, które zawsze chciałaś odwiedzić rzuciłabyś wszystko i wyjechała na 2 tygodnie?
    Tak, z pewnością tak. Marzy  mi się taka ucieczka.
5. Chipsy, czekolada czy marchewka?
    Marchewka.
6. Kim z zawodu chciałaś zostać  jak byłaś dzieckiem i kim jesteś/będziesz teraz/po studiach?
   Chciałam zostać piosenkarką, teraz nie wiem kim będę, studiuję zarządzanie, a zawsze chciałam dziennikarstwo :)
7. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka która towarzyszy Ci od dawna?
   Akurat - Lubię Mówić Z Tobą
8. Czy uważasz, że weganie nie powinni jeść również roślin? :P
   Niech jedzą kamienie :D
9. Jaki jest Twój stosunek wobec przeprowadzania testów na zwierzętach?
    Moim zdaniem każde, nawet malutkie zwierzątko powinno być szanowane, STOP testowaniu na zwierzętach!!
10. Jesteś nerwowa, oazą spokoju czy miła do czasu?
    Baardzo nerwowa.
11. Gdybyś miała możliwość zmienienia czegoś w swoim wyglądzie to co by to było?
    Chciałabym być szczuplejsza.


Otagowana przez:
LoseMyself
1.  Pomalowane usta vs pomalowane oczy?
    Oczy.
2. Włosy długie/krótkie, proste/kręcone, rude/ciemne/jasne?
    Długie, proste, ciemne.
3.  Kosmetyk, bez którego nie wyobrażasz sobie wyjść z domu?
    Matujący puder.
4.  Kto jest według Ciebie najprzystojniejszym sportowcem, aktorem lub muzykiem?
    Najprzystojniejszy jest mój facet, a nie żaden byle sportowiec! ;)
5. Czy masz ulubioną piosenkę, która gdy zostanie zagrana w radiu od razu budzi miłe wspomnienia? Jesli tak to jaka to piosenka?
    Maleo Reggae Rockers - Alibi
6. Ulubiony zespół?
    Raczej nie mam jednego ulubionego.
7. Gdybyś mogła zastąpić prezydenta Polski, jaką jedną rzecz zmieniłabyś w naszym państwie?
    Ceny paliwa..
8.  Gdybyś mogła wyglądać jak sławna osoba, jak kto chciałabyś wyglądać?
    E tam, wolę wyglądać jak ja ;)
9. Styl sportowy vs elegancki?
    Elegancki.
10. Ulubiony film?
    Zielona Mila
11. Wolisz upały, czy mroźne zimy?
    Upały.


17 komentarzy:

  1. fajnie poznać lepiej moją imienniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dotrwałam :) najlepsza jest odpowiedź "niedźwiadku?"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tę odpowiedź lubię :)) słodko :)

      Usuń
  3. Przeczytałam wszystko :D Brawo dla mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh też sprawdzam telefon zaraz, jak się obudzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj jak miło się czyta o znajomych bloggerkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za odpowiedzi, najbardziej podoba mi się ta w pytaniu 8 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten kawałek Akurat "Lubię Mówić z Tobą" i jeszcze "Płatki" Skangura

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też wielbię wszystkie odcienie niebieskiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybyś je zobaczyła przed prostowaniem to byś mi wybaczyła :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. powiem Ci tak szczerze, że jestem w blogosferze, że tak to nazwę od pół roku i nie mogę się połapać dlaczego czasem tak późno poznaje się tak sympatyczne blogerki. Nie mówię, że takich nie poznałam, bo kilka takich znam no może kilkanaście. Ale fajnie, że ktoś dołącza do tego grona :).

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie to trochę wiem o czym mówisz, może to nie złość z ich strony, ale zauważyłam że jakoś nie przepadają za tymi nowymi, raczkującymi blogerkami. Nie mówię, że wszystkie. Nie wiem skąd takie podejście. A najbardziej to mnie wkurza jak piszesz im komentarze, a one nigdy nawet nie skomentują nic u Ciebie i nigdy nawet nie wejdą. Dlatego odpuściłam sobie takie blogi. Wole dziewczyny z naszej ligi :). Są przyjaźniej nastawione i pomocne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Co prawda wiesz moim marzeniem jest trafiać w większą liczbę osób, ale i tak tyle ile mam "prawdziwych czytelników" to dziękować ;).
    Kolejnym moim takim spostrzeżeniem jest na pewno to, że mam te 259 obserwujących, a tak naprawdę odwiedza mnie może 30-60 osób z nich. To trochę przykre, ale prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  13. też lube białą czekoladę :0


    dodaje do ob?

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej multum tych pytań ;p hehe też bym chciała odwiedzić Egipt ;p może w przyszłości mi się to uda:)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj duzo tych tagów, nawet bardzo dużo :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis