Mój blog na Facebooku!

Cześć!

Nareszcie zdecydowałam się założyć mojemu pierwszemu dziecku - blogowi "Całe piękno jest w nas!" fanpage na Facebooku ;) Więc po prawej stronie jest taki niebieski prostokącik i klikając tam, możecie sobie mojego bloga polubić, czy też nie polubić, jak wolicie. Ale dla fanów będą dodatkowe bonusy, np. w przypadku rozdania. Będą się tam na bieżąco pojawiać informacje o nowych wpisach, więc myślę, że warto.

Mam nadzieję, że w tym momencie, po kilku zmianach, wszystko jest czytelne i możecie poszczególne części znaleźć?

Za kilka godzin postaram się dodać coś ciekawego. A co to będzie? Niespodzianka!
Zaglądajcie do mnie częściej ;)


10 komentarzy:

  1. Dobrze zrobiłaś :)
    Już polubiłam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie, że polubię :) jako zauroczona-kosmetykami

    OdpowiedzUsuń
  3. z chęcią polubię :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie polubiłam :D. Dziękuję za życzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubione :)) Oby się rozwijał tak jak blog;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię Twojego bloga , bardzo :) (więc na fb też go lubię :D)

    OdpowiedzUsuń
  7. akurat na fb jestem:d lubię to;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis