Pudełko Inspired BY Joanna Krupa

Zestaw Inspired By Joanna Krupa był najbardziej wyczekiwanym przeze mnie pudełkiem w ubiegłym roku. Kosmetyki wybrane przez Joasię miały być niezbędnikiem nowoczesnej, pewnej siebie kobiety. Wartość boxa przekroczyła 900 zł, podpowiedzi na Facebooku zapewniały nas o ekskluzywnym jego wnętrzu, szata graficzna i cała oprawa jest po prostu piękna, więc teoretycznie każda z nas powinna piszczeć z zachwytu zaraz po rozpakowaniu pudełka...


Zestaw Inspired By składał się z 11 kosmetyków, z czego 10 to opakowania pełnowymiarowe (na zdjęciu poniżej nie widać maseczki do włosów - schowała się z tyłu). Głównym bohaterem jest, rzecz jasna, reklamowane przez Dżoanę serum do biustu ESOTIQ, które kosztuje tyle, co całe pudełko, a o jego obecności w boxie wiedziałyśmy praktycznie od samego początku :) Reszta to głównie pielęgnacja twarzy i makijaż, choć jest też mgiełka Unique, która niestety z ekskluzywnością nie ma nic wspólnego.



Szczerze? Jestem trochę zawiedziona zawartością... Spodziewałam się wielkiego WOW, a po otwarciu pudełka na mojej twarzy widać było tylko grymas zniesmaczenia i rozczarowania. Czekałam na odżywkę do rzęs Clareny, a w pudełku zamiast niej znalazłam roll-on pod oczy, który nawet nie jest uwzględniony na głównej karcie pudełka (pomyłka?). Owszem, ekskluzywnymi kosmetykami można nazwać Esotiq, Clarenę czy nawet Bandi, ale reszta to ogólnodostępne produkty z niskiej półki cenowej. Wolałabym dostać mniej kosmetyków, ale takich, dzięki którym naprawdę poczułabym się wyjątkowa - miniaturę ulubionych perfum Joanny, próbkę kremu, którego używa do pielęgnacji twarzy, coś do kąpieli, jakiś kosmetyczny gadżet... Po prostu czegoś mi brakuje :(

Przyjrzyjmy się bliżej zawartości:

AMILIE, Mineralny róż do policzków, 29 zł/4 g

Róż zapewnia długotrwały efekt nieskazitelnego makijażu i jest odpowiedni do każdego typu cery. Nie zawiera talku, silikonów, konserwantów, a także innych szkodliwych, chemicznych dodatków. Dzięki wysokiemu napigmentowaniu można stopniować intensywność jego koloru.

"Róż to u mnie podstawa makijażu. Ten magiczny kosmetyk zapewnia mi dziewczęcy look, który uwielbiam na co dzień."

 AVON, Luksusowa szminka LUXE z jedwabiem, 36 zł/3,6 g

Szminka wzbogacona czystym jedwabiem i kompleksem optycznie powiększającym usta. Nadaje efekt miękkich, pełnych ust o nasyconym kolorze, pozostawiając je doskonale nawilżone, o pełnym i zmysłowym kształcie.

"Podkreślone i kuszące usta to coś, co kocham! Przedstawiam Ci świetną pomadkę, która mam nadzieję, również zagości na stałe w Twojej kosmetyczce. Kiss, kiss :*"

URODA POLSKA, Olejek do twarzy Oil Repair, 21 zł/10 ml

Ekskluzywny, 100% naturalny olejek, który zapewnia skórze głębokie i długotrwałe nawilżenie, regenerację oraz świeży i promienny wygląd.

"Bardzo lubię naturalne kosmetyki, w szczególności te do pielęgnacji twarzy. Ten olejek sprostał moim wymaganiom i mam nadzieję, że również Ty będziesz nim zachwycona."

CLARENA Super Lift Eye Roll-On Serum liftingujące okolice oczu, 68 zł/15 ml

Serum intensywnie liftingujące, przeznaczone do pielęgnacji okolic oczu. Zawiera Liftonin®XPress, który dopasowuje się do profilu zmarszczek, wypełnia je od środka. Zapewnia natychmiastowy i długotrwały efekt liftu, stanowi doskonałą bazę pod makijaż. Dodatkowo masaż chłodzącą kulką przynosi ukojenie podrażnionej skórze.

BANDI, Emulsja z witaminą C, 79 zł/50 ml

Intensywny preparat, który zwiększa napięcie i elastyczność skóry oraz wygładza zmarszczki. Rozjaśnia przebarwienia, wyrównuje koloryt cery oraz odżywia i regeneruje komórki.

"Szukasz świetnego kosmetyku na przebarwienia? Wypróbuj koniecznie tę emulsję, która u mnie sprawdziła się rewelacyjnie!"

ESOTIQ, Serum powiększające biust, 169 zł/szt.

Serum dodaje objętości, a przy tym ujędrnia, aby uniknąć efektu opadania skóry. Ma działanie odbudowujące, wypełniające i ujędrniające piersi. Powiększa piersi nawet o 2 cm w obwodzie.

"Hey girl, mam dla Ciebie coś wyjątkowego! Ten kosmetyk doda Ci pewności siebie i podkreśli Twoje kobiece atuty."

SCHWARZKOPF, Maseczka Oil Nutritive, 24 zł/200 ml

Maseczka głęboko regenerująca włosy. Regularne jej stosowanie w znaczący sposób redukuje rozdwajanie się końcówek. Włosy są głęboko odżywione i zmysłowo miękkie.

"Lśniące i zdrowe włosy to podstawa w moim zawodzie. Stosuję więc wiele różnych kosmetyków do pielęgnacji włosów, a ten sprawdził się u mnie bardzo dobrze." 

SCHWARZKOPF, Styliste Ultime, Spray teksturyzujący, 24 zł/200 ml

Spray z prawdziwą solą morską umożliwia uzyskanie miękkich, naturalnie pofalowanych i matowych włosów, muśniętych słońcem, wiatrem i wodą morską.

"Imponujące fale i look jak z kalifornijskiej plaży! Kocham taką fryzurę, więc mam dla Ciebie coś wyjątkowego do stylizacji włosów."


SILCARE, Mleczna mgiełka UNIQUE Olej abisyński, 10,99 zł/200 ml

Mgiełka do ciała to lekka formuła, natychmiastowe wchłanianie i doskonała pielęgnacja skóry. Energetyzujący zapach sprawia, że zabieg staje się niezwykłym rytuałem dla ciała i zmysłów.

"Dzielę się z Tobą naprawdę fajnym kosmetykiem! Szybko się wchłania, ładnie pachnie i co najważniejsze, skutecznie nawilża skórę." 


DERMEDIC, Płyn micelarny Hydrain3 Hialuro, 45 zł/400 ml

Dermokosmetyk, który podbił serca Polek. Dokładnie zmywa makijaż i zanieczyszczenia, pozostawiając skórę czystą, świeżą i delikatnie nawilżoną. Nie wywołuje podrażnień, nie szczypie w oczy.

"Delikatne, lecz skuteczne oczyszczanie skóry to dla mnie podstawa pielęgnacji. Dzielę się z Tobą super kosmetykiem, który moja skóra uwielbia!"


PROPOLIA, Organiczny szampon miodowy, saszetka

Szampon wyróżniony we Francji nagrodą - Najlepszy Produkt Bio 2015. Jego delikatny skład dostarcza włosom elastyczności, nawilżenia i jedwabistości.

"Zadbane i błyszczące włosy to według mnie wizytówka kobiety. Ten szampon sprawił, że moje włosy są miękkie w dotyku, lśniące i zdrowe."


W pudełku znalazły się, oprócz kosmetyków, Vouchery na łączną kwotę 400 zł, które, nie wiedzieć czemu, również zostały wliczone w wartość pudełka. Według moich wyliczeń, kosmetyki, które znalazły się w mojej wersji boxa, są warte 482 zł, a nie 900, jak zapowiadała ekipa Inspired By. Voucherów nie wykorzystam, bo kapeluszy nie noszę, ciuchów przez internet raczej nie kupuję, a do chirurga plastycznego nie wybiorę się nigdy w życiu, więc jeśli ktoś byłby zainteresowany - oddam bony komuś, komu się przydadzą, napiszcie mi tylko wiadomość :)

Podsumowując, wszystkie produkty z pudełka z pewnością mi się przydadzą, ale niestety, jestem rozczarowana. Spodziewałam się czegoś lepszego i następnego zestawu raczej nie zamówię w ciemno - poczekam, aż zostanie ujawniona jego zawartość.


14 komentarzy:

  1. szczerze mówiąc zawartość mnie nieco zawiodła, cieszę się, że nie zdecydowałam się na zakup ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyków jest dużo, ale nie ilość a jakość się liczy wiec trochę słabo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość nie powala, ale za to nie mogłam oderwać oczu od pięknych zdjęć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, miło mi :* ale nie jestem zadowolona ze zdjęć, brak światła niestety...

      Usuń
  4. wiem co czujesz, po prostu w tym pudełku powinno być coś mega, coś co zachwyci, skoro to pudełko Dżoany, po jej otwarciu powinnaś poczuć się jak ona- w sensie, jestem bogata, stać mnie na ekskluzywne kosmetyki... a tego tu nie ma. Wg mnie nie warte swojej ceny ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Podpisuję się pod tym rękami i nogami!

      Usuń
  5. Czekałam na to pudełko i cieszę się, że nie zamówiłam... spodziewałam się czegoś lepszego :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zastanawiałam się długo nad tym pudełkiem. Chciałam je zamówić, ale uznałam, że pewnie połowa nie przyda mi się. Byłam pewna, że kosmetyki będą warte 900zł, a nie jakieś vouchery. beznadzieja

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zaskoczona, że Pani Joanna K chce promować to pudełko swoim nazwiskiem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :) czy zostały Ci jeszcze bony do plastyka? Jeśli tak to byłabym chętna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, mam wszystkie bony :) Odezwij się na maila, podeślę Ci kod.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis