Nowość od Wibo - Candy Shop nr 1


Zostawiam już sprawę kontrowersyjnych reklam, dziś przychodzę z czymś, czego dawno u mnie na blogu nie było - lakierem do paznokci. A lakiery na blogu nie gościły, bo moje paznokcie od grudnia były w opłakanym stanie. Jak tylko udało mi się je zapuścić, od razu się łamały i musiałam piłować je na zero. Teraz są może i krótkie, ale zdrowe ;) Muszę jeszcze doprowadzić do ładu suche skórki.



Pewnie pamiętacie, jak zachwycałam się matowymi piaskami od Wibo? W międzyczasie kupiłam jeszcze dwa brokatowe, a teraz jestem oczarowana wiosenno-letnimi nowościami, które pojawiły się dopiero na początku kwietnia - seriami Candy Shop i Ibiza od Lovely (nie można nimi malować naturalnych paznokci, tylko tipsy, ktoś wie dlaczego?). 

Candy Shop to 4 pastelowe odcienie różu i fioletu, a Ibiza to neony - róż, żółć i pomarańcz.



Cała seria Candy Shop jest słodka, ale najbardziej w oko wpadł mi numerek 1. Pastelowy, brzoskwiniowo-łososiowy róż. Na paznokciach wygląda jeszcze ładniej, niż w buteleczce :)

Pędzelek jest standardowy, wąski, lekko spłaszczony. Lakier nakłada się bardzo dobrze, do pełnego krycia potrzebujemy dwóch cienkich warstw. Schnie szybciej niż WOW Sand Effect, 15-20 minut i już można wrócić do normalnych czynności. Nie wiem jak z trwałością, bo dopiero co go kupiłam, ale na zdjęciach macie paznokcie 2 dni po pomalowaniu.






Ostatnia fotka najlepiej oddaje to, jak lakier wygląda w zwykłym świetle dziennym. Jest naprawdę uroczy, a do letniej opalenizny będzie idealnie pasował ;) Kosztował ok. 7 zł, dostępny oczywiście w każdym Rossmannie i drogeriach z szafami Wibo.

Teraz poluję na Ibizę :D


68 komentarzy:

  1. miałam go i naprawdę jestem pod wrażeniem jego efektu. niestety jak to z wibo bywa u mnie długo się nie utrzymywał, więc i wydajność była slaba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie piaski z poprzednich serii trzymały się ok. 8 dni, więc mam nadzieję że z tym będzie podobnie :)

      Usuń
  2. Piękny jest! Jak wyzdrowieje i pojadę na zakupy do Rossmanna to od razu go kupię! Pewnie skuszę się też na inne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za fioletami nie przepadam, ale wszystkie są ładne :)

      Usuń
  3. kolor jest boski! podziwiam twoje paznokcie i to, jak są umalowane:) ja niestety tak równo nie umiem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, prawa dłoń już tak pięknie nie wygląda :D
      Ale zawsze się staram, żeby było równo ;)

      Usuń
    2. haha ale u ciebie tylko prawa, a u mnie obie;)

      Usuń
  4. Iście wiosenny kolor :-) Fajnie się prezentuje ten piaskowy efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. A ja z kosmetykami Pierre Rene nie miałam do czynienia, pomijając podkład Skin Balance, którego już zużywam 3 buteleczkę :P

      Usuń
  6. Strasznie spodobały mi się te nowe kolory, które wypuściło Wibo. Już nawet zdecydowałam się na kolor, aż tu nagle... okazuje się, że to piaski! Fuj. Nie lubię piasków. Ale kolor jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łeee szkoda, mi akurat piaski baaardzo pasują ;)

      Usuń
  7. Śliczny jest! Muszę go kupić!:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ja chyba też się po niego przejdę:) Szkoda tylko że tak szybko się wycierają :(

    OdpowiedzUsuń
  9. łuuu, kolor idealnie mój! kici kici, chodź do mamci, piaseczku... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha :D
      Mamcia musi iść do Rosska po piaseczek :(

      Usuń
    2. Mamcia poszła, nie mogła się powstrzymać :D

      Usuń
  10. a mi się chyba wyjątkowo nie podoba ;P jakiś taki gluciasty :D zdecydowanie w tym roku u mnie rządzą piaski z Catrice ;) chyba wolę bardziej płaski efekt, mimo tego, że to piasek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam jesteś gluciasta :D
      Z daleka jest piękny, z bliska się nikt nie przygląda :P

      Usuń
  11. mam bardzo podobny kolor z Barry M - tez piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go właśnie na pazurkach i jestem nim zauroczona :) Coś czuję, że jeszcze nie raz go użyję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. niebrzydki :) ale zupełnie nie mój kolor a i piasków już nie chcę kupować, bo mnie denerwuje zmywanie ich :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo to fakt, piaski są trochę kłopotliwe do zmycia :(

      Usuń
    2. A jaki zmywacz uzywacie? Polecam ten z Rossmanna Isana zieloną wersję, bez większego problemy zmywa piaski :)

      Usuń
    3. Ja mam zmywacz z Biedronki aktualnie, muszę spojrzeć na tę Isanę ;) Dzięki za radę! :*

      Usuń
  14. Gdyby mi się piaski nie przejadły na pewno bym go kupiła ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. jejciu ale on jest śliczny, muszę go mieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Już od jakiegoś czasu czaje się na lakiery z tej serii parę dni temu byłam w Rossmannie i ich nie było ale muszę znów tam zajrzeć :) A oprócz tego pamiętasz jeszcze jakie były kolorki?:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę zimniejszy, ciemniejszy róż i dwa odcienie fioletu ;)

      Usuń
    2. Dzięki :) Oj to nie będę wiedziała na jaki kolor się zdecydować :D

      Usuń
    3. Ta jedyneczka jest wg mnie najładniejsza, ale wiadomo, to kwestia gustu ;)

      Tutaj są wszystkie kolory:
      http://wibo.pl/paznokcie/lakier-do-paznokci/candy-shop

      Usuń
    4. Dzięki :* tak na zdjęciu to mi się wszystkie podobają :p

      Usuń
  17. Pięknie się prezentuje! Jest śliczny i taki dziewczęcy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo właśnie, dziewczęcy, brakowało mi tego określenia :D

      Usuń
  18. Kurcze, wszędzie takie ładne lakiery, a moje paznokcie nie nadają się do niczego :c Śliczny jest :) ale jakoś ostatnio piaski przestały do mnie trafiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie piaski wyjątkowo długo się trzymają, więc jestem nimi zauroczona ;)

      Usuń
  19. Kolorek fajny, uroczy, dziewczęcy. :) Ja do piasków mam mieszane uczucia, raz mi się podobają a raz niekoniecznie. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi często podobają się w butelce, ale jak sobie wyobrażę ten lakier na paznokciu, to szybko odkładam na półkę ;)

      Usuń
  20. rzeczywiście wygląda bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem przyjemny ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorek jest piękny! "I'll take you to the candy shop, i'll let you lick the lollipop" tyryry.. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja sobie kupiłam ten żarówiasty róż z Ibizy i dopiero w domu doczytałam, że jest tylko na sztuczne paznokcie. BEZSENS. Pomalowałam nim paznokieć na próbę i mi nie odpadł XD Spróbuję pomalować nim paznokcie na 1 dzień, jak się nie zepsują, to myślę, że raz na jakiś czas będę mogła nim się malować :D

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Taki boom na te lakiery, ale fakt faktem, że wyglądają śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moja mama dała mi kiedyś z tej serii lakier, ale z drobinkami i bordowy. Był nie do zdarcia!! Jednak kiedy zobaczyłam ten pastel u Ciebie to padłam z zachwytu! Nigdy nie zwracam uwagi na Wibo, a oni taki perełki mają!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny kolor , ciepły , taki jaki lubię ;)) . Jeszcze z Wibo nie miałam żadnego lakieru ;P . Zapraszam do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny kolor bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  29. piekny kolor,pozytywnie nastraja
    co do ori-team to ja tez dlugo czekalam.upomnij sie!

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo candy i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolorek śliczny ;) Idelny na wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Za taka cenę lakier idealny !

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mam teraz na paznokciach piękny fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolor jest fantastyczny idealny na wiosnę i lato. Lakiery piaskowe robią świetne wrażenie. i zawsze ładnie się prezentują na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis