ShinyBox sierpień 2016: Like A Dream

Sierpniowa edycja pudełka ShinyBox Like a Dream to piękno, harmonia i spełnienie. Dzięki niemu miałyśmy zapewnić sobie odrobinę luksusu i przyjemności. A jak zawartość boxa miała się do jego idei?

W tym miesiącu jestem wyjątkowo zadowolona. Postawiono na pielęgnację, a tej u mnie zawsze mało, więc ochoczo rozpakowywałam pudełko i z każdym produktem byłam coraz bardziej zachwycona. Ba, spodobała mi się już sama szata graficzna Like A Dream!


 VITOTAL, Zestaw witamin i minerałów, 23 zł/op.

Opracowany dla kobiet zestaw witamin i minerałów wzbogacony luteiną, L-cysteiną, L-metioniną, likopenem, hydrolizatem białek kolagenowych oraz wyciągami z ziela skrzypu polnego i z nasion winogron. W każdym opakowaniu znajduje się kod, który umożliwia bezpłatne pobranie audiobooka.

Koniec lata to dobry czas na uzupełnienie niedoboru witamin, więc bardzo się ucieszyłam z obecności tego suplementu w boxie. Skład jest całkiem niezły, więc chętnie łykam jedną tabletkę dziennie ;) Na efekty muszę jednak trochę poczekać. Tym razem data ważności to 2018 rok, więc jest ok.

 MINCER PHARMA, Vita-C Infusion 601, Intensywnie nawilżający krem na dzień, 30 zł/50 ml

Intensywnie nawilżona, wypoczęta, zdrowo wyglądająca, promienna i pełna energii skóra. Przebarwienia zredukowane, drobne linie i zmarszczki wygładzone. Przy regularnym stosowaniu wygląd skóry ulega wyraźnej poprawie.

Niestety, na dzień dla mojej mieszanej cery jest trochę za ciężki, bo świecę się już po paru minutach, a makijaż z niego spływa, ale świetnie sprawdza się jako krem na noc. Rano moja cera jest gładka, promienna i wyraźnie nawilżona. Nie wiem, czy i w jakim stopniu usuwa przebarwienia, ale konsystencja, skład i działanie jak najbardziej mi odpowiada ;)

BIAŁY JELEŃ, Kremowy żel pod prysznic, 10 zł/250 ml

Zawierają naturalne i łagodne składniki myjące, które skutecznie oczyszczają skórę i chronią ją przed wysuszaniem. Kremowa formuła oparta na delikatnych surowcach optymalnie nawilża, pozostawiając skórę miękką i gładką w dotyku. Posiada pH przyjazne dla skóry. Przebadane dermatologicznie wśród osób ze skórą szczególnie wrażliwą, skłonną do alergii i atopii. Nie zawierają parabenów, barwników i SLS.

Nie przepadam za tą marką, ale żeli pod prysznic nigdy za wiele ;) Dobrze oczyszcza, pieni się i nie przesusza skóry. Zapach jest bardzo delikatny, wręcz niewyczuwalny, co dla wielu z Was może być plusem.

STENDERS, Żurawinowy lub borówkowy krem do rąk, 23 zł/25 ml

Ochronny krem będzie szczególnie dbał o skórę Twoich dłoni dzień po dniu. Formuła z naturalnym masłem shea hojnie odżywi skórę, podczas gdy alantoina, ekstrakt z owoców i olejek eteryczny z jałowca pozostawią Twoje dłonie aksamitnie delikatne i miękkie. Szybko wchłaniany przez skórę krem otoczy Twoje dłonie orzeźwiającym zapachem natury. Zapewnia codzienną ochronę, pozostawiając skórę miękką i aksamitną w dotyku. Linia żurawinowa oraz borówkowa to bestseller w 27 krajach na świecie.

To mój zdecydowany hit tego pudełka! Krem pięknie pachnie, dobrze się rozprowadza, szybko wchłania i wyraźnie nawilża suchą, spierzchniętą skórę dłoni. Noszę go w torebce i używam na codzień, w pracy. Już po tygodniu widzę, że moje skórki przestały się zadzierać, a dłonie wyglądają dużo lepiej!

 O'HERBAL, Produkt do włosów, 5 zł/75 ml

Marka O'Herbal powstała z myślą o osobach pragnących żyć w zgodzie z naturą. Jej misją jest tworzenie kosmetyków pomagających utrzymać włosy w doskonałej kondycji. Dlatego cała seria bazuje na składnikach pochodzenia roślinnego, których dobroczynne właściwości znane są ludzkości od wieków. W zestawie znajdują się wymiennie szampon lub odżywka.

Trafiła mi się odżywka do włosów kręconych - strzał w dziesiątkę! Włosy po jej użyciu są miękkie, lśniące i gładkie, a skręt zdecydowanie podkreślony. No,wiecie, włosy lepiej się układają i wyglądają po prostu dobrze ;) Po zużyciu miniaturowej wersji podróżnej mam ochotę na większą butlę tego produktu.

JOANNA, Oleje Świata, Balsam na suche miejsca 3w1, 7 zł/10 g

Balsamy do ust, łokci i paznokci przeznaczone są do specyficznych i wymagających miejsc na skórze. Dzięki specjalnej recepturze opartej o naturalne składniki, takie jak masła, oleje i witaminy, cudownie odżywią, zregenerują i nawilżą Twój naskórek.

To również kosmetyk, który od razu wsadziłam do torebki. W ciągu dnia używam go do ust, a nadmiar wcieram w skórki wokół paznokci. Pięknie pachnie! Zapach jest mleczno-kokosowo-słodki, a więc taki, jakie lubię najbardziej ;) Działanie może nie powala na kolana, ale minimalnie nawilża i przynosi ulgę.

Jak Wam się podoba sierpniowy ShinyBox? Ja jestem na TAK! ;)

11 komentarzy:

  1. Dla mnie również hitem jest ten krem do rąk Stenders :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też sądzę, że jest jak najbardziej udany. Zapach żurawiny czuję już, jak patrzę na te zdjęcia, a mowa o użytkowaniu takiego kremu do rąk ;)
    Btw. Jak zobaczyłam ten Vitotal to od razu, tak za uszami usłyszałam reklamę i głos tego Pana ;) Bardzo dużo chyba wsadzili w marketing ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane to pudełko, same fajne rzeczy według mnie i sam design pudełka bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udane pudełko, też jestem zadowolona z zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zaskakująco fajna zawartość pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się zawartość tego pudełka

    OdpowiedzUsuń
  7. Brałabym wszystkie te kosmtyki i żyła w pięknie i radości!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja korzystam z wegańskich kosmetyków jeśli chcecie wiedzieć jakich to zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. całkiem fajny, muszę spróbować tej odżywki do włosów, u mnie sierpniową nowością były oliwki z semilaca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis