Regeneracyjne działanie oliwek - szampon i odżywka do włosów Ziaja Oliwka

Jak minął Wam weekend?
Mi dość przyjemnie. Piątek strasznie nudny, za to sobotę spędziłam z najprzystojniejszymi facetami na świecie! :) Denerwują mnie światełka na choinkach u mnie w mieście, nie czuję w ogóle świątecznego klimatu... Jak spadnie śnieg, będę mega zła!


Dzisiaj napiszę kilka słów o zestawie, który dostałam od internetowej drogerii Wizaż24.pl


 Jak widać na zdjęciach, jest to szampon i odżywka do włosów z serii oliwkowej marki Ziaja.



Oliwkowy Szampon Odżywczy
  • łagodnie oczyszcza włosy i skórę głowy
  • działa pomocniczo w regeneracji włosów
  • zapewnia im miękkość i delikatność w dotyku
  • przywraca naturalną objętość oraz zdrowy wygląd
  • po wysuszeniu pozostawia na włosach przyjemny zapach
Cena: 6,40 zł w drogerii Wizaż24

Ogromna, 400 ml butla szamponu za 6 zł? Strzał w dziesiątkę! Dla mnie szampon ma po prostu dobrze oczyszczać włosy. Nie musi robić nic więcej, bo od tego mam maski i odżywki. W tej roli sprawdził się świetnie. Radził sobie ze zmywaniem olejów, nie plątał włosów, dobrze się pienił i miał całkiem przyjemny zapach. Nie zauważyłam żadnej regeneracji, ale nie tego oczekiwałam. Włosy nie są tępe, wręcz przeciwnie, lepiej się rozczesują i są miękkie.


Oliwkowa Odżywka Regenerująca
  • regeneruje naruszoną strukturę włosów
  • redukuje elektryzowanie i ułatwia rozczesywanie
  • zapewnia włosom naturalną gładkość, miękkość i blask
Cena: 5,00 zł w drogerii Wizaż24  

Jak na odżywkę ma dość rzadką konsystencję, czasami spływała mi z włosów, a co za tym idzie, jest mało wydajna. Przyznam się bez bicia, że jestem pozytywnie zaskoczona działaniem tego cuda. Pięknie, słodko pachnie, rzeczywiście nadaje włosom piękny blask i sprawia, że są gładkie i miękkie w dotyku. Zauważyłam, że włosy są bardziej nawilżone i lepiej się rozczesują. Nie obciąża i nie sprawia, że włosy szybciej się przetłuszczają. Przy końcu butelki zauważyłam, że moje kudły są w trochę lepszym stanie, niż wcześniej, więc mogę napisać, że oliwkowa odżywka ma działanie regeneracyjne. W dodatku śliczny zapach długo utrzymuje się na włosach :)

Miałyście do czynienia z tą serią?
Lubicie kosmetyki Ziaji do pielęgnacji włosów?

31 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie dodałaś zdjęcia składów, na przyszłość byłoby miło je zobaczyć, bo zwracam na nie uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to zupełnie inaczej jak ja, czekam na śnieg jak głupia, już nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. za sam zapach bym kupiła :) cena też rewelka ;) muszę poszukać u mnie w mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam maskę z tej serii. Jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam się, że ja nie za bardzo lubię takich gigantów, bo kosmetyki szybko mi się nudzą :>

    OdpowiedzUsuń
  6. próbowałam tylko wersję z masłem kakaowym tej jeszcze nie;) Ale mam zamiar;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię ziaję, ale boję się, że mi będą się strasznie włosy po niej plątać. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ja raz użyłam szamponu ziaji i niestety się nie spisał ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie ta odżywka strasznie słaba jest. mam ją i w sumie muszę przyznać, że to jedną z gorszych odżywek, jakich używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam tego ale moja mam miała z tego serię do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ziaje ogólnie lubię :)
    Ale z kosmetyków do włosów póki co mam
    tylko jedną maskę i jestem nią bardzo pozytywnie zaskoczona :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja przeciwnie - uwielbiam świąteczne ozdoby, bo przypominają mi, że już niedługo święta :) Kosmetyków do włosów z Ziaji nie używałam i nie jestem do końca do nich przekonana, ale z serii oliwkowej mam mleczko do ciała i jest świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już nie lubię Ziaji, ale za taką cenę mogłabym spróbować odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tego zestawu nie miałam ale z pewnością kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o jaaaaa, to mi jakieś 1,5 miesiąca schodzi na taką długość :((

    OdpowiedzUsuń
  16. oliwkowe lubie do ciała!
    Do włosów jakoś nie moge siie do produktów zaji przekonac

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja śniegu już się doczekać nie mogę:))
    A za Ziają do włosów jakoś nie przepadam, znacznie bardziej wolę Joannę z tej półki cenowej:) Do ciała a i owszem, szczególnie kocham masło kakaowe;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja raz miałam szampon z Ziaji i się zraziłam, bo był do kitu...

    OdpowiedzUsuń
  19. Śniegu również nie mogę się doczekać :) Byle nie było chlapy - nienawidzę jej!:) A chociaż Kosmetyki Ziaji bardzo lubię to tych do włosów raczej unikam - nie mam pojęcia dlaczego :) Widzę, że już wróciłam na swoje miejsce w top komentatorach z czego naprawdę się ogromnie cieszę :))

    OdpowiedzUsuń
  20. produkty z Ziaji są świetne! Sama dziś zainwestowałam w mleczko do demakijażu. Zaczynam testowanie i zamierzam zrobić recenzję;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Produktów do włosów ziaji nie używałam jeszcze,ale z tej serii mam krem i dobrze mi się sprawdza,na zimę idealne natłuszczenie ;-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Dawno nie miałam niczego z Ziaji do włosów, chętnie wypróbowałabym którąś z odżywek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mi też się złamał, dlatego skróciłam. :( ale Tobie i tak to wychodzi na plus skoro tak szybko Ci rosną! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niedrogie i świetne produkty, uwielbiam firmę Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A u mnie niestety śnieg już spadł, a na termometrze jest -6st...brrr...:/

    OdpowiedzUsuń
  26. Oliwkowa Ziaja bardzo odpowiada mi pod względem zapachu - no kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z oliwkowej serii mam tylko krem do twarzy jest świetny do przesuszonych miejsc i faktycznie przepięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis