Co w Rossmannie piszczy - Program Nowości #1

Słyszałyście kiedyś o Programie Nowości Rosamanna? Ruszył chyba ze 2 lata temu - zgłosiłam się i już całkiem o nim zapomniałam, aż wreszcie w kwietniu dostałam maila z wiadomością, że zostałam przyjęta. Na blogu z tej okazji ruszy nowa seria postów, które będę starała się umieszczać co miesiąc, a nazwałam ją "Co w Rossmannie piszczy". Uznałam, że możecie być ciekawe, co w niedalekim czasie pojawi się w naszych ulubionych drogeriach - być może swoją opinią skłonię Was do zakupu? :)

W tym miesiącu wybrałam zestaw, w którym było dosłownie "wszystkiego po trochu". Zapach, coś do kąpieli, coś do pielęgnacji, kolorówka, coś do domu i artykuły higieniczne. Podoba mi się taki misz-masz, bo w każdym pudełku mogę znaleźć coś, co mi się przyda.


Poniżej zaprezentuję Wam każdy produkt, podam jego sugerowaną cenę i termin, w jakim pojawi się on na półkach Rossmanna. Jeżeli któryś kosmetyk zaciekawi Was na tyle, że będziecie chciały przeczytać na moim blogu jego recenzję - piszcie śmiało, jestem otwarta na propozycje :)

Z góry przepraszam Was za jakość zdjęć, ale pogoda jest tak kapryśna, że na słońce nie mam co liczyć, a mój aparat wyjątkowo źle radzi sobie z pochmurnym niebem za oknem...




Katy Perry, Mad Potion, Woda perfumowana dla kobiet - 64,99zł/15ml, dostępna od września

Wanilia, wanilia i jeszcze raz wanilia... <3 A ja kocham wanilię i słodkie zapachy, więc nowa Katy Perry skradła moje serce od pierwszego użycia! Zapach jest boski, flakonik za to, jak na moje oko troszkę tandetny i odpowiedni dla nastolatek. Ale to typowe dla Katy, więc nie marudzę :) Jak na razie jestem zadowolona z trwałości - po 6 godzinach od spsikania jeszcze go czuć. Zabiła mnie tylko cena. Moim zdaniem, jak na 15 mililitrowe maleństwo to trochę za dużo.


Lovely, Terracotta Compact, Cienie wypiekane do oczu nr 9 - 12,39zł, dostępne od października

Nie znałam wcześniej cieni Lovely, a ta paletka wydaje się być odpowiednia dla mnie. Pudrowy róż, rozświetlająca, perłowa biel, szarość, zimny odcień brązu i śliweczka wystarczą do wykonania zarówno dziennego, jak i wieczorowego makijażu. Na razie mogę powiedzieć tylko, że są słabiutko napigmentowane, więc będę testować je z bazą :)




WIBO, Royal Shimmer, Rozświetlacz do twarzy - 10,99zł, dostępny od września

Jeden rozświetlacz z Wibo już mam i jestem z niego bardzo zadowolona - na pewno zrobię Wam za jakiś czas porównanie obu wersji. Ta nowa, sygnowana nazwiskiem Pauliny Krupińskiej różni się od standardowej wersji tym, że ma piękne, roślinne tłoczenie na wierzchu. Kolory na pierwszy rzut oka są takie same, opakowania też bardzo podobne, ale cena nowego rozświetlacza jest nieznacznie wyższa. Ciekawi mnie, czy będzie tworzył tak piękną taflę, jak ten stary :)


Eveline, Lovers Rouge, Pomadka do ust w kredce, Creamy Coral - 15,99zł, dostępna od września

Przyznaję się bez bicia, że to moja pierwsza pomadka w kredce... I mam czego żałować! Jestem po pierwszym użyciu i wydaje mi się, że będzie z tego miłość :) Nie jest to typowa, kryjąca szminka, tylko pomadka pielęgnująca, nadająca lekki, transparentny kolor. Nawilża usta i trzyma się ładnych parę godzin - jedyny mankament, jaki zauważyłam, to podkreślanie suchych skórek. Ale to raczej wina braku pielęgnacji i peelingów, niż samej pomadki :) Sam kolor jest piękny! Typowo letni, nasycony koral.


Kneipp, Słodka harmonia, Żel pod prysznic pomarańcza&kwiat lipy - 12,99zł, dostępny od września

To mój pierwszy kosmetyk marki Kneipp. Podoba mi się fajny, krótki skład i pięęęęękny, naturalny zapach - pomarańcza lekko przełamana ziołowym zapachem kwiatu lipy. Jest gęsty i dobrze się pieni, więc mam nadzieję, że będzie wydajny. Nie mam zbyt dużych wymagań, jeśli chodzi o żele pod prysznic, tym bardziej, że zużywam je w ekspresowym tempie :D Myślę, że się polubimy. 


Lirene, Dwufazowy płyn do demakijażu oczu wydłużający rzęsy - 13,49zł, dostępny od lipca

Jest już dostępny w Rossmannach, więc śmiało możecie po niego hasać - w dodatku jest na niego niezła promocja (8,99zł). Bez problemu radzi sobie z usuwaniem makijażu oczu, nie podrażnia, nie powoduje szczypania, nie jest za tłusty, ale... Czy płyn do demakijażu może powodować wzrost rzęs? :)


Velvet, Chusteczki nawilżane dla dzieci, Pure - dostępne od października (nie mogę znaleźć ceny)

Nie mam dzieci i nie zamierzam mieć w najbliższej przyszłości, ale chusteczki nawilżane są w moim domu zawsze. Noszę je w torebce, w kosmetyczce, są też na półce w łazience. Najbardziej lubię właśnie chusteczki dla dzieci - są delikatne i nie podrażniają :) Te z Velvet są dodatkowo bezzapachowe i hipoalergiczne, więc spokojnie mogą je stosować osoby z wrażliwą skórą. W opakowaniu są 64 sztuki, więc wystarczą na długo. Spełniają swoją funkcję i więcej nie wymagam. 


Glade, Discreet Decor, Urządzenie dekoracyjne o zapachu czarnych jagód - 14,99zł, dostępne od października

Bardzo lubię takie wynalazki - nie dość, że pachnie, to jeszcze ładnie wygląda i pełni funkcję ozdoby. Zapach nie jest typowo owocowy, ale lekko przełamany czymś słodkim. Pachnie bardzo intensywnie, a woń roznosi się po całym mieszkaniu. Mam nadzieję, że wystarczy na długo (producent obiecuje 6 tygodni trwałości). Dodatkowo dostałam wkład, który osobno kosztuje 12,99zł. 


o.b., ProComfort Night, Tampony do stosowania na noc - 13,49zł, dostępne od sierpnia

Możecie mnie zlinczować, że pokazuję na kosmetycznym blogu tampony, ale każda z nas jest kobietą i musi dbać o higienę podczas okresu :) Tampony o.b. lubię i używam ich od dłuższego czasu, niestety tylko na dzień, ze względu na obawy przed ZWT. Nowe tampony są przeznaczone do stosowania na noc, więc mam nadzieję, że nareszcie będę mogła spać spokojnie.


Emco, Baton musli XXL, owoce lasu - 1,69zł, dostępny od września 

Maaaaaatko, wiecie jakie to było pyszne? :D Baton zniknął już po rozpakowaniu pudełka, więc teraz mogę Wam powiedzieć, że warto raz na jakiś czas zaopatrzyć się w taką przekąskę. Nie był ekstremalnie słodki, jak typowe batony, a mocno owocowy i... po prostu smaczny :) Świetny, zdrowy sposób na zaspokojenie ochoty na słodycze.


Nivea, Peeling oczyszczający - 14,99zł, dostępny od września

Użyłam go dwa razy i jak na razie jestem zawiedziona. Drobinek peelingujących jest mało, a mimo tego bardzo ciężko je zmyć. Przemywam twarz wodą, potem jeszcze wacikiem nasączonym płynem micelarnym, a patrząc w lustro nadal widzę granatowe kropki... Co do samego działania - jest okej, ale tyłka nie urywa. Będę testować dalej.

I to by było na tyle :)
Co przykuło Waszą uwagę? O czym chciałybyście poczytać na blogu?


41 komentarzy:

  1. rozświetlacz super wygląda, a ja jeszcze mam stary! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam stary i jestem z niego zadowolona :) Ten wydaje mi się, że ma jakieś brokatowe drobinki, ale może mi się tylko wydaje :D Nie używałam jeszcze :)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa jak pachną ta woda Katy Perry :)
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo słodko i delikatnie :) Waniliowo-kwiatowo-piżmowo :P

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie zapomnę Ci tego do końca życia! <3 :D

      Usuń
  4. Ja dostałam pierwszą paczkę w marcu, też zdążyłam zapomnieć, że się zgłaszam, bo odpowiedź otrzymałam po kilku miesiącach :) Fajnie, że Twój rozświetlacz dotarł w całości, mój się zmasakrował, ale doślą mi nowy. Zawsze udawało mi się fajne paczki dostać, ale w tym miesiącu jestem wyjątkowo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam na forum :( Szkoda, że dostałaś rozsypany rozświetlacz, ale fajnie z ich strony, że podeślą nowy!

      Usuń
  5. Bardzo ciekawe kosmetyki. Chętnie bym dostała box kosmetyczny o takiej zawartości np. z joybox;) Często będziesz dostawać kosmetyki do przetestowania z Rossmanna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz w miesiącu, w różnych terminach mamy do wyboru zestawy z nowościami :)

      Usuń
  6. Ta pomadka z Eveline jest świetna,nie wiedziałam,że są z tej firmy w tej wersji;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może pokażę Wam ją na ustach, wygląda naprawdę super :)

      Usuń
  7. Też kocham wanilię więc ciekawi mnie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej zainteresował mnie rozświetlaczz Wibo! Już wyglada pięknie, a ciekawe jak się spisze na twarzy :)
    Pozdrawiam i obserwuję, będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że równie dobrze, jak ten stary :D

      Usuń
  9. Chyba jestem nienormalna, bo od zawsze stosuję tampony na noc :P ale ogólnie rzecz ujmując wersja o.b. "night", która jest już na rynku od kilku miesięcy, jest jak dla mnie najlepsza ze wszystkich tamponów i stosuję je na dzień ;) Rozświetlacz z WIBO na pierwszy rzut oka wygląda jak ten "stary" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami też, ale raczej staram się unikać tamponów na noc :) Wiadomo, że te 4 godziny zalecane przez producenta należy traktować z przymrużeniem oka, ale to zależy jak obfity jest okres... Ta wersja night jest jakaś ulepszona - zobaczymy :P Co do rozświetlacza, na pierwszy rzut oka różni się tylko tłoczeniem :)

      Usuń
  10. Lirene, Dwufazowy płyn do demakijażu oczu wydłużający rzęsy ??? Ale że płyn do demakijażu wydłuża rzęsy???

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa akcja, ale pewnie chętnych też nie brakuje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie : http://landvanity.blogspot.co.uk/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie wiedziałam o takiej akcji :o Super paka! ;)
    Zapraszam również do mnie KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tego nowego zapaszku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, ale super inicjatywa :) oczywiście najbardziej zainteresowała mnie kolorówka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajna seria, przyda się- chętnie będę ją śledzić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne nowości, ten rozświetlacz mnie zaciekawił :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozświetlacz do twarzy Wibo wygląda bardzo kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja raczej nie stosowałabym tamponów na noc :) Wiem, że podpaski są niekomortowe, ale zdrowsze :) Gratuluję tego, że się załapałaś :) Cienie mają śliczne kolory, szkoda że pigmentacja słabiutka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dobrą bazą każdy cień wygląda super, więc będę kombinować. Mam tylko nadzieję, że trwałość mnie mile zaskoczy :)

      Usuń
  19. Fajne nowości. Ja niestety nie załapałam się do programu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam o tej akcji :) Świetne produkty, najbardziej zainteresowały mnie cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja dzisiaj odebrałam swoją paczuchę :) W tym miesiącu wybrałam zestaw uniwersalny, czyli też taki misz masz. Z Twoich produktów pokrywa mi się tylko pomadka z Eveline (tylko mam inny odcień) i batonik (inny smak), a resztę pokaże jutro na blogu, bo notka z nowościami już przygotowana.
    Ten rozświetlacz z Wibo wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w tym miesiącu akurat żaden zestaw UNI nie podpasował :( Ale pokaż, co tam masz - chętnie zobaczę :)

      Usuń
  22. Wszystko świetne ;) oprócz tamponów, bo nie używam ;) Rozświetlacza w sumie też nie, ale bardzo ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się przekonałam do rozświetlaczy stosunkowo niedawno. Wcześniej, gdy miałam problemy z cerą, rozświetlenie jeszcze bardziej je uwydatniało :(

      Usuń
  23. Ja się zgłaszałam już bardzo dawno temu, a dopiero teraz do mnie napisali. Nie trać nadziei :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ten odświeżacz, ale w innej wersji zapachowej, chętnie sprawdzę tę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna lista, z nowości w rossmanie zauważyłam też chusteczki nawilżane kindii w nowym, ładnym opakowaniu. Przy okazji ulepszono skład a chusteczki mają większy rozmiar.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis