FLOSLEK Krem nawilżający do skóry wrażliwej

Opis produktu: 
Krem o lekkiej konsystencji, bardzo szybko wchłania się pozostawiając na skórze delikatny film ochronny, pozwalający na zachowanie naturalnej równowagi wodno-lipidowej, głęboko i intensywnie nawilża (podnosi poziom nawilżenia nawet o 70%) - potwierdziły to badania aparaturowe; delikatnie natłuszcza skórę, zmniejsza widoczność zmarszczek. Systematycznie stosowany wyraźnie poprawia wygląd skóry - odzyskuje ona naturalną delikatność, gładkość, jędrność i koloryt. Stosowany pod makijaż zwiększa jego trwałość.
Nie powoduje uczucia ściągnięcia skóry, nie wywołuje podrażnień, pieczenia ani zaczerwienienia skóry.

Cena: 14 zł/50 ml

Moja opinia:
Krem miałam przyjemność testować dzięki uprzejmości portalu Uroda i Zdrowie. Był to strzał w dziesiątkę, bo akurat wtedy, gdy dostałam paczuszkę za pisanie artykułów, moja cera była strasznie podrażniona, przesuszona, zaczęła się wręcz sypać. Był to efekt całego dnia spędzonego na słońcu bez kremu z filtrem. No cóż, mój błąd...

Krem rzeczywiście jest lekki i bardzo szybko się wchłania, pozostawiając na skórze delikatny, ochronny film. Bardzo dobrze nawilżył moją cerę, pozbyłam się suchych skórek, cera jest jednolita, gładka. Co do zapachu - jest delikatny, ledwo wyczuwalny, a zarazem przyjemny. Nie podrażnia. Nie czułam żadnego pieczenia, szczypania ani swędzenia. Zdecydowanie nadaje się pod makijaż, ponieważ nie zapycha porów. Co do przedłużenia trwałości makijażu - zdecydowanie nie, bo krem jest za tłusty. Dużo zależy od podkładu, jednak, gdy w połączeniu z kremem użyłam fluidu matującego z AA, zaczął się rolować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis