Sudomax - krem da dzieci i dorosłych


Nawiązując współpracę z firmą SudoPharma, otrzymałam list z podziękowaniem za zainteresowanie i wskazówkami dotyczącymi użytkowania, a do testowania 55 ml opakowanie kremu dla dzieci i dorosłych SUDOMAX i 5 małych próbek do rozdysponowania.



Co to jest krem SUDOMAX?

Krem SUDOMAX to niezwykle delikatny, hipoalergiczny i antybakteryjny krem ochronny, stworzony z myślą o wyjątkowo delikatnej i "bezbronnej" skórze - skórze małego dziecka. Krem przeznaczony jest przede wszystkim do codziennej pielęgnacji i ochrony skóry w miejscach podrażnionych oraz w tzw. strefie okołopieluszkowej.

Krem SUDOMAX może być stosowany przez osoby dorosłe:
- przy skórze trądzikowej,
- odparzeniach,
- otarciach i skaleczeniach,
- poparzeniach i podrażnieniach skóry.

Cena: 11,99 zł/110 g



Moja opinia:
  Rewelacyjny, POLSKI produkt! Stosowałam go na skaleczenia, otarcia i punktowo na wypryski. Poradził sobie znakomicie. Nie trafiłam jeszcze na lepsz, "wielofunkcyjny" krem, za tak niską cenę. Plastikowe pudełko jest szczelne i znacznie ułatwia aplikację. Krem ma bardzo gęstą konsystencję, co sprawia że jest wydajny - używam go codziennie rano i wieczorem od niespełna 2 tygodni, a z opakowania nie ubyło prawie nic. Uwaga! Ze względu na zawartość tlenku cynku nie nadaje się do częstego stosowania, bo wysuszy skórę i narobi szkód.
Nie dość, że jest tani, skuteczny, to jeszcze pięknie pachnie. Uzależniłam się od tego zapachu. Dziękuję firmie za zaufanie, dzięki Wam znalazłam swój idealny krem!

1 komentarz:

  1. Sudomax jest naprawdę świetny, właśnie jestem w trakcie testowania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis