Garnier Czysta Skóra 3 w 1


Opis produktu:

Garnier Czysta Skóra 3w1 ma skuteczność żelu myjącego i peelingu oraz maseczki matującej. Jako żel i peeling odblokowuje pory, aby zapobiegać zaskórnikom. Jako maseczka dzięki białej glince naturalnego pochodzenia pomaga eliminować sebum. Skóra jest długotrwale oczyszczona i matowa.

Cena: 17zł / 150ml, ja trafiłam na promocję w Rossmannie i kupiłam go za 10,99 zł

Moja opinia: Zrażona wcześniej przeze mnie użytkowanym podobym produktem Under 20, bałam się, że ten produkt, tak samo jak poprzednik, strasznie wysuszy moją skórę. Cerę mam wrażliwą, jednak Garnier ani jej nie wysuszył, ani nie podrażnił. Pierwszym, co rzuciło mi się w oczy, jest bogaty opis na odwrocie opakowania. Przedstawione jest jego działanie, poparte testem na ponad 50 osobach, do tego procentowy wykres zadowolenia z użytkowania. Mam nadzieję, że na każdą z was ten kosmetyk działa tak samo, jak na mnie. Moja cera jest dokładnie oczyszczona, matowa i gładka, nie ściągnięta, ani napięta. Drobinki peelingujące nie są ostre, dokładnie, a jednocześnie delikatnie "polerują" skórę. Co do konsystencji mam pewne zastrzeżenia, bo produkt jest bardzo gęsty. Z jednej strony na plus - bo jest wydajny, a z drugiej - otwór i nakrętka oblepiają się mazią i po jakimś czasie jest ciężko wydobyć go z tubki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis