ShinyBox wrzesień 2014: Be Original

Z pewnością będę jedną z ostatnich, które pokazują zawartość wrześniowego Shiny, ale musicie mi to wybaczyć - tłumaczyłam się już na Facebooku :) Wrzesień niestety zleciał mi najszybciej ze wszystkich 3 miesięcy wakacji. Głównie ze względu na natłok pracy, obowiązków, spraw związanych z przeprowadzką i.. The Sims 4. Teraz leżę w łóżku z anginą, otoczona górą chusteczek i z zapasem gorącej herbaty, a od poniedziałku (jak dobrze pójdzie) będę do Was nadawać z nowego mieszkania. 


Wrześniowy box jest i różowy i nazywa się Be Original. Zupełnie nie wiem dlaczego, bo używanie tuszu do rzęs, szamponu, czy kremu do rąk raczej nie jest oryginalne, tylko zwyczajne ;) W każdym razie szata graficzna podoba mi się - jest delikatnie, ale z pazurem, bo wnętrze pudełka jest czarne. 


W pudełku znakazłam 3 pełnowymiarowe kosmetyki, oraz 2 dość spore miniatury. Najbardziej cieszę się z tuszu do rzęs, ale to przez moje "maskaromaniactwo" :) Z racji, że ShinyBox dotarł do mnie już jakiś czas temu, a kosmetyków zdążyłam trochę poużywać, pod opisem każdego produktu znajdziecie też krótką, wstępną opinię:

BIOLIQ, Regenerujący krem do rąk i paznokci, 15zł/50ml (produkt pełnowymiarowy)

Krem regeneruje, nawilża, wygładza oraz chroni skórę dłoni i paznokcie. Zawarty w kremie olejek z cytryny o właściwościach antyoksydacyjnych przeciwdziała procesom starzenia.

Bardzo ucieszyłam się z jego obecności w pudełku, bo mazideł do ciała jak zwykle mam nadmiar (zamiast kremu można było dostać balsam), a marka Bioliq jest mi kompletnie nieznana. Kremy do rąk na okres jesienno-zimowy są mi niezbędne, a mój niekwestionowany namber łan z The Secret Soap Store właśnie się skończył. Ten jest dość fajny - pachnie przyjemnie, bardzo świeżo i cytrusowo, szybko się wchłania i dobrze nawilża dłonie.



BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ, Szampon do włosów przeciwłojotokowy i przeciwłupieżowy, 28 zł/200 ml (miniatura 50 ml)

Szampon wzmacnia i odżywia cebulki włosowe oraz wspomaga redukcję łupieżu, poprawia ukrwienie skóry głowy i zapobiega nadmiernemu wypadaniu włosów.

Obecnie nie mam łupieżu, ale jak każda z nas, od szamponu wymagam dobrego oczyszczenia skóry głowy. A ten szampon to robi ;) Oprócz tego baaardzo, ale to bardzo ładnie pachnie - jest to zapach charakterystyczy dla kosmetyków tej marki. Uważam, że wszystkie pachną bardzo podobnie (o ile nie tak samo), a świeża, słodkawa woń przypomina mi oranżadę w proszku. Kosmetyk dobrze się pieni i nie plącze włosów.


BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ, Biosiarczkowy żel peelingujący do mycia ciała, 28 zł/200 ml (miniatura 50 ml)

Preparat przeznaczony do mycia i pielęgnacji każdego rodzaju skóry, polecany do masażu ciała w miejscach narażonych na nadmierne gromadzenie się tkanki tłuszczowej i powstawanie cellulitu.

Nie używałam go tylko do miejsc problematycznych, ale do całego ciała. Pachnie identycznie jak wyżej wymieniony szampon, jest dość gęsty i uważam, że wydajny, bo 50 ml buteleczka wystarczyła mi na 3 kąpiele. Drobinki peelingujące są bardzo delikatne, ale jednak czuć, że zdzierają martwy naskórek. Dobrze oczyszcza i lekko wygładza skórę, a więc sprawdza się w swojej roli ;) Chętnie przytuliłabym pełnowymiarowe jego opakowanie.


GRASHKA, Korektor cieni pod oczami, 21 zł/szt (produkt pełnowymiarowy)

Korektor zmniejszający widoczność cieni pod oczami, silnie kryjący i rozświetlający. Zawiera aktywne składniki pomagające nawilżyć i odbudować delikatną skórę pod oczami.

Pierwsze wrażenie może być mylne, bo korektor wydaje się być tępy, chropowaty i ciężki do rozprowadzenia. W kontakcie z ciepłem palców staje się kremowy i daje dość ładny efekt na skórze. Rozświetlający? Tak, ale na pewno nie silnie kryjący. Na szczęście nie mam wielkich sińców i worów pod oczami, więc będzie dla mnie idealny, również pod względem koloru, który jest dość jasny. Jedynym problemem jest to, że mam już bazę pod cienie z Grashki i... oba kosmetyki mają identyczne opakowanie, bardzo podobną konsystencję i kolor, więc żeby się nie pomylić, będę musiała je jakoś oznaczyć ;)


ETRE BELLE, Mascara Lash X-Press & Hyaluronic, 100 zł/szt (produkt pełnowymiarowy)

Mascara wydobywa piękne, długie, gęste i podkręcone rzęsy, nadając im niesamowitą objętość. Zakrzywiona szczoteczka Maxi-curl zapewnia podkręcenie, pogrubienie oraz wydłużenie rzęs.

Tusze do rzęs to coś, co uwielbiam - tym bardziej teraz, gdy doprowadziłąm moje rzęsy do ładu i wreszcie wyglądają jako tako ;) Ma świetną, silikonową, zakrzywioną szczoteczkę (podobną do tej z maskary Pump Up z Lovely), która dokładnie rozdziela włoski i ładnie je podkręca. Pomalowałam się nim kilka razy i widzę, że konsystencja jeszcze nie jest taka, jak być powinna, więc dam mu czas. Niech poleży i podeschnie, mam nadzieję, że mnie zaskoczy! :)


Oprócz standardowej zawartości, w boxie znalazłam też kilka próbek, pojawiających się również we wcześniejszych edycjach. Sylveco chętnie zużyję, a Barwę niestety oddam, bo nie mam wanny, a olejki są za rzadkie, żeby używać ich pod prysznicem ;)

Jeżeli jednak nie podoba Wam się wrześniowe pudełko, a macie ochotę na któreś z wcześniejszych, mam dla Was świetną informację. Pudełka z czerwca, lipca i sierpnia możecie kupić za 26 zł, po wpisaniu kodu rabatowego SHINYPROMOCJA. Podpowiem tylko, że czerwcowe i sierpniowe były bardzo udane ;)



Także wrześniowy box możecie nabyć 20% taniej, wpisując kod KSEKRETY20. Jak oceniacie jego zawartość? :) Co najbardziej przykuło Waszą uwagę?


12 komentarzy:

  1. mnie najbardziej ciekawi ta maskara :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajna jest podobno, już otworzyłam i parę razy się nią malowałam, ale poczekam aż doschnie ;)

      Usuń
  2. a mój tusz jest bardzo suchy, więc nie wiem co u Ciebie ma schnąc? Może mamy inne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mój jest właśnie bardzo mokry i niezbyt gęsty, być może Twój jest starszy?

      Usuń
  3. Jeszcze nigdy nie miałam żadnego boxa.. ale ten wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. BIOLIQ, Regenerujący krem do rąk i paznokci interesujący!
    Kremy do twarzy mają dobre =)

    OdpowiedzUsuń
  5. BIOLIQ, Regenerujący krem do rąk i paznokci interesujący!
    Kremy do twarzy mają dobre =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ukrywam, że mam ochotę na jedno z pudełeczek, ale gdy sobie pomyślę, że w sumie mam co używać ...to muszę zrezygnować z zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wrażenie zrobiła na mnie tylko maskara ETRE BELLE, chociaż na chwilę obecną, mam ich aż nadto ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. firma Bioliq jest bardzo przyjemna więc ciekawa jestem tego kremu do rąk ;)
    zapraszam do mnie www.gramerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis