Nowość od Wibo - WOW Granite Sand

W drogeriach Rossmann już pojawiły się jesienne nowości od Wibo, a wśród nich lakier do paznokci WOW Granite Sand. Moją uwagę przykuło opakowanie - inne od dotychczasowych lakierów, prostokątne, z szeroką nakrętką. Wkładając go do koszyka, spodziewałam się czegoś w rodzaju Lemaxowych marmurków, a okazało się, że to... coś, czego jeszcze nie było ;)

Jest to bowiem lakier piaskowy. Ale nie taki zwykły, kolorowy piasek. Na paznokciach wygląda jak prawdziwy piasek, taki, po którym chodzimy podczas spacerów po plaży. Zdjęcia niestety nie oddają uroku tego cudeńka - musicie spróbować same :) 

Jeżeli chodzi o nakładanie, pędzelek jest wąski i precycyjny, ale trochę niewygodnie się go trzyma, ze względu na szeroką nakrętkę. Wysycha szybko, jest w 100% matowy i bardzo trwały (jak wszystkie piaski od Wibo) - na zdjęciach widzicie lakier po 4 dniach noszenia. Kryje po jednej warstwie, ale ja dla pewności nałożyłam jeszcze jedną :)

Opakowanie, które zawiera 8,5 ml kosztuje ok. 8 zł (do nabycia w drogeriach Rossmann). Lakier jest dostępny w 5 kolorach. Moim zdaniem najpiękniej wygląda właśnie ten, na który ja się zdecydowałam, czyli numerek 5, ale kusi mnie jeszcze dwójka, czyli trochę ciemniejszy beż. 





Jak Wam się podoba jesienna nowość od Wibo? :)


25 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda:))) A jak tam zmywanie? Ciężko? Podoba mi się,że kryje po 1 warstwie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zmywałam go jeszcze, noszę już 6 dzień i starły się tylko końcówki :)

      Usuń
    2. Zmywa się normalnie, to nie lakier z brokatem żeby był jakiś większy problem :)

      Ja mam wszystkie 5 kolorów i je uwielbiam po prostu ;D Te piaski są genialne :D

      Usuń
  2. Wygląda ślicznie :) U mnie ich piaski trzymają się średnio 2 dni, ale dla mnie to norma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie wszystkie piaski są idealne, bo gdyby pominąć lekko starte końce, wytrzymałyby może z 10 dni bez odprysków :)

      Usuń
  3. A mi się one strasznie nie podobają... wyglądają jak wymiociny, serio, tylko takie mam z nim skojarzenie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. No ciekawy ale ja bym go jednak nie kupiła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam ich w sklepie, ale w sumie już dawno nie wchodziłam do Rossmanna;)
    na pewno skuszę się chociaż na jeden odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda świetnie!
    Super, że te drobinki są w dwóch kolorach - kojarzy mi się z prawdziwym piaskiem z plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na paznokciach wygląda o wiele lepiej niż w opakowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się kolorek ale niekonieczne te ciemniejsze drobinki. Mimo wszystko efekt całkiem niezły.

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię piaski :) muszę spróbować z tym :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam piaskowy - taki delikatny róż, ale ogólnie nie przepadam za takimi lakierami

    OdpowiedzUsuń
  11. też go ostatnio kupiłam, właśnie biorę się za testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczoraj mu się przyglądałam, ale ostatecznie nie kupiłam. Może jeszcze po niego wrócę, bo wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba kupię i wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rzeczywiście efekt świetny i podobny do prawdziwego piasku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny! Chciałam go kupić, ale niestety był tylko jeden egzemplarz i w dodatku ubabrany :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Im więcej piasków oglądam, tym bardziej mi się podobają, mimo że na początku miałam kiepskie odczucia :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Troszkę przypomina mi Kiko Cupcake ;) Chyba najbardziej mi przypadł do gustu wśród lakierów pokazywanych na blogach z tych nowości Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis