TAG: Moje włosy w pigułce

Obiecałam post zakupowy, ale będzie jutro, bo dopiero wróciłam z maratonu po sklepach, a jest za ciemno na zrobienie jakiegokolwiek, dobrego jakościowo zdjęcia.Więc odpowiem na zaległe TAGi. Na początek "Moje włosy w pigułce".

Zostałam oTAGowana przez MadameGreen.

Zasady:
- odpowiedzieć na 13 pytań.
- oTAGować 5 osób (oczywiście poinformować je o tym)
- podziękować nominującemu blogerowi na jego blogu.
1. Twój naturalny kolor włosów:
Ciemny blond/jasny brąz - gdy zaczęłam je farbować, zdecydowanie się przyciemniły. Widzę to po odrostach.

2. Twój obecny kolor włosów:
Obecnie mam na włosach "Orzech laskowy" z Venity.

3. Aktualna długość Twoich włosów:
Prawie 57 cm. ;)

4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy:
Moje marzenie to 70 cm, ale do takiej długości jeszcze dużo mi brakuje...

5. Jak często podcinasz końcówki:
Raz na 2-3 miesiące.

6. Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane: 
Falowane.

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy:
Myślę, że średnią. Nie małą i nie dużą ;)

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itp.) 
Przetłuszczające się u nasady, suche przy końcach.

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny: 
Ojj, to zależy od dnia, bo zazwyczaj rano wstaję, myję włosy, nakładam jakąś maskę, spray ochronny i suszę je suszarką, ale w weekendy biorę się za olejowanie i głębsze ich odżywienie i regenerację.

10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itd.):
Wilgoci i alkoholu w składzie kosmetyków.

11. Co lubią Twoje włosy (nawilżanie, olejowanie, itp.):
Olejowanie i zostawianie ich po umyciu do wyschnięcia. Wtedy są bardzo miękkie i sypkie.

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura: 
Hmmm... Zazwyczaj chodzę w rozpuszczonych włosach, ale zdarza mi się zapleść je w kłosa, albo upiąć jakiegoś niedbałego koczka.

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały: 
"Nie susz nas, nie lubimy tego!"

Taguję:
http://anna-kosmetykoholiczka.blogspot.com/
http://kupujzjusia.blogspot.com/
http://catherine-beauty.blogspot.com/
http://zauroczona-kosmetykami.blogspot.com/
http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/

3 komentarze:

  1. Dziękuję Kochana, postaram się odpowiedzieć jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ok. 70 cm;D Też czasem pletę kłosa;D Dowód masz w moim najnowszym poście;D Pozdrawiam;D

    OdpowiedzUsuń
  3. moje włosy też nie lubią wilgoci - zaraz mam napuszone, jakby zwiększały trzykrotnie swoją objętość :D no i suszenia..a tak trudno mi się odzwyczaić od suszarki :<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis