Współpraca z L'AMBRE


Przedwczoraj wymieniałam maile z miłą Panią z działu marketingu firmy L'AMBRE, a już dziś mam u siebie paczkę z dwoma produktami do testowania. Nie mówiłam co mnie konkretnie interesuje, ale opisałam swoją cerę, skórę ciała, a także upodobania co do zapachu.

Najbardziej cieszę się z żelu do mycia twarzy z olejkiem z drzewa herbacianego.


A oto, co dostałam w ramach jednorazowej współpracy:



TTO GEL


Kosmetyki „TTO Line” są przeznaczone do kompleksowej pielęgnacji cery trądzikowej. Zawierają substancje łagodzące stany zapalne, regulatory mikroflory cery i gruczołów łojowych.

Głęboko oczyszczający żel został stworzony do codziennego leczenia wymagającej szczególnej pielęgnacji skóry. Głęboko myje i oczyszcza skórę, usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry i odblokowuje pory, ułatwiając prawidłowe oddychanie. TTO GEL przywraca równowagę fizjologiczną skóry trądzikowej. Zatrzymuje rozwój bakterii i reguluje funkcjonowanie gruczołów łojowych.


L'AMBRE #24


Rodzina zapachów: bukiet kwiatów
Nuty głowy: cytryna, grejpfrut, jabłko
Nuty serca: konwalia, róża, irys
Baza: piżmo, wanilia, ambra, drzewo cedrowe
Świeży kobiecy zapach otwiera świat czystości i niewinności, lekkości i swobody. Zapach czaruje szykownością i emanuje szczerymi, wyrazistymi emocjami. Skrzący się owocowy początek stworzony z połączenia cytryny, grejpfruta i jabłka płynnie przeistacza się w kwiatową kompozycję konwalii, róży i irysu, które napływają niczym fale aromatycznej mgły przynosząc ze sobą lekkość i swobodę.
Delikatny jaśmin odważnie przekierowuje całą kompozycję do mało wyraźnych nut piżmowych. Natomiast połączenie drzewa cedrowego z wanilią dodają kompozycji odrobiny niestałości i figlarności.

Miałyście do czynienia z tą firmą?
Jakieś ich produkty wzbudziły Wasze zainteresowanie?


17 komentarzy:

  1. Nie znam tej firmy.
    Gratuluję współpracy!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. uu pięknie pachnąca współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy chociaż pierwszy raz widzę tę firmę/

    OdpowiedzUsuń
  4. POZAZDROŚCIĆ :) nie miałam niestety z nimi do czynienia :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, dziękuję za maila :*
    Cieszę się, że nawiązałaś tak owocną współpracę.
    Czy to jest woda toaletowa czy perfumowana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam zatem na recenzję.
      Tak, dostałam maila od Bingo Spa i udało mi się zakwalifikować do kolejnego testowania. A do Ciebie się odezwali?

      Usuń
  6. Oj ja nawet nie znam tej firmy ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam firmę i nawet dziś opublikowałam recenzję Odżywki utwardzającej. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzieś się napotkałam już z tą firmą, gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kosmetyki, ja czekam na swoją paczuszkę, ciekawe co w niej bedzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem żelu, perfumy dostałam te same, niestety nie mój zapach :<

    OdpowiedzUsuń
  11. TTO GEL wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. :)

    Ja również oczekuję na kosmetyki od Lambre :)
    Mam nadzieję, że lada dzień i u mnie też będą.
    Ja miałam możliwość zasugerowania produktów, które chcę przetestować..
    I wybrałam m.in. taki sam żel do twarzy, jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej firmy,ale ciekawa jestem jak się sprawdzi u Ciebie ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis