Poranne zakupy

Po 3-godzinnym czekaniu w kolejce do lekarza, okazało się, że mam zapalenie oskrzeli i muszę leżeć w łóżku do piątku...Fajnie? Nie sądzę. Codziennie muszę być w szkole, ze względu na zaliczenia i egzaminy.


Wracając z przychodni, wstąpiłam do Rossmanna, gdzie skusiłam się na karmelowe masełko do ust NIVEA, które kosztowało mnie niecałe 10 zł, oraz na matujące bibułki z Wibo, w cenie 5,69 zł.

Zahaczyłam też o Naturę, gdzie w promocji były odżywki z nowej serii Argan Oil, firmy Joanna. Wzięłam te dwufazową, zapłaciłam za nią 6,99 zł.

39 komentarzy:

  1. och co to za nowa odżywka z Joanny ?Kończy mi się dwu-fazówka z Isany i szukam czegoś innego co by nawilżało a nie obciążało włosów...daj znać jak Ci się sprawdza?

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję, też chora jestem ale praca nie oszczędza mnie tak samo.
    Szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa nowość, wracaj do zdrowia, u mnie tez z tym ciężko;/

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo Natura jak zwykle przoduje :) Muszę się wybrać po te kosmetyki Joanny.

    OdpowiedzUsuń
  5. wiedziałam, że zapomniałam czegoś kupić... właśnie tego masełka do ust, tylko bezzapachowego...

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowiej szybko!:)
    A zakupy bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masełko do ust jest cudne, ale nie pachnie karmelem ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawi mnie ta odżywka z Joanny, wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na recenzję odżywki:)
    nie ma to jak udane zakupy z rana:)
    nie wiesz do kiedy trzeba zrecenzować ShinyBox?

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo, chętnie zakupię odżywkę z joanny!
    kusi mnie masełko waniliowe, ale za dużo mam już mazideł do ust :) no chyba, że po Twojej recenzji, okaże się być to szczytem marzeń dla moich ust to kupię! :)
    bibułki wibo mam, lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Współczuję choroby... Oby nie rozprzestrzeniała się dalej! To okropne, że w takim stanie musisz chodzić na Uczelnię :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam jeszcze tych odżywek z Joanny. Ale wyglądają zachęcająco!
    I też czaję się na masełko z Nivei, ale nie lubie słoiczkowych wersji, więc trochę mnie to powstrzymuje. :p

    OdpowiedzUsuń
  14. o , ta odzywka wyglada bardzo zachecająco. widze ze olejek arganowy teraz w produktach do wlosow robi sie coraz bardziej rozpowszechniony :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie kusi mnie to masełko z Nivea. Muszę się po niego wybrać. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :) Widzę, że sezon chorobowy - jest już rozpoczęty.
    Też byłam dzisiaj w Rossmannie i widziałam te masełka do ust. Jednak nie mogłam zdecydować się, które wziąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. też jestem chora, ale jak tylko w środę w końcu wyjdę z domu to idę na kosmetyczne zakupy i mam plan również kupić masełko nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dopadła nas ta sama choroba, mnie trzyma i puścić nie chce;/
    Szybkiego powrotu do zdrowia! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też byłam dziś u lekarza. Mam ropne zapalenie migdałka:/ Dostałam antybiotyk i całą masę innych leków...
    Zdrówka życzę mentosko:*

    OdpowiedzUsuń
  20. To dużo zdrówka! :*
    Uwielbiam to masełko do ust i jestem ciekawa tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zdrowiej tam ;)!

    moje masełko ukochane <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tych produktów. :)
    Masełko kusi mnie od dawna, ale ciężko upolować karmelowe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. napisz potem coś o tej odżywce bo jestem bardzo ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Też niedawno miałam zapalenie oskrzeli, dużo zdrówka. :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Dużo zdrówka życzę ;)
    Ciekawa jestem tych bibułki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Za kazdym razem jak wybieram sie po te bibułki to kupuję zupełnie cos innego :P
    Na ta odżywkę również bym się skusiła :>

    OdpowiedzUsuń
  27. Wracaj szybko do zdrowia :*
    Bardzo jestem ciekawa tej odżywki z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. kusicie tymi masełkami z każdej strony :D zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszyscy mają masełko z nivei a ja nie mogę go u siebie dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  30. ooooooooooo ta odżywka - hmmmm czekam na recenzje kochana ma ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. nie wiem dlaczego każdy zachwyca się tym masełkiem .. Może jeszcze zmieni się moje zdanie na jego temat.. Może to przez to, że jestem przyzwyczajona do carmexu..? nie wiem... dam mu jeszcze szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdrowiej Justynko i powodzenia podczas egzaminów.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mam malinowe masełko i jestem zadowolona bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Teraz jakieś koszmarne wirusy są w powietrzu. Dużo zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  35. Dużo zdrówka! :) Jestem ciekawa odżywki Argan Oil :)

    OdpowiedzUsuń
  36. masełko bym Ci chętnie podkradła:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis