Styczniowy ShinyBox


Przychodzę do Was po kilkudniowej przerwie, aby zaprezentować zawartość styczniowej, karnawałowej edycji ShinyBoxa. Co prawda dostałam go już w czwartek rano, ale nie miałam czasu, żeby porobić zdjęcia i wrzucić je na bloga. A dlaczego? O tym w następnym poście :)


Zabłyśnij w karnawale z ShinyBox!

Po zimowych chłodach czas na karnawałowe szaleństwa, eksperymenty modowe oraz zabawy z makijażem i fryzurą. Właśnie teraz odpowiednia pielęgnacja skóry i włosów jest niezbędna, by wyglądać i czuć się wyjątkowo.

Styczniowy ShinyBox to zestaw kosmetyków, dzięki którym prawidłowo zadbasz o włosy i skórę twarzy, a kremowy błyszczy doda Twoim ustom kuszącego blasku.


A oto zawartość, tym razem szałowo różowego pudełka:


 1. LUMENE, Kremowy błyszczyk do ust Wild Rose - produkt pełnowymiarowy, cena: 24,50zł/6ml
Kremowy błyszczyk nawilża i pomaga zachować usta miękkie i przyjemne. Zapewnia uczucie delikatności i elastyczności. Zawiera olej z nasion owocu dzikiej róży arktycznej.
Dostałam numerek 23.


2. SCHWARZKOPF PROFESSIONAL, Szampon BC Oil Miracle, cena: 35zł/200 ml
Szampon delikatnie oczyszcza włosy bez obciążania. Bazę szamponu wzbogacono o Pro-witaminy B5, olejek arganowy oraz formułę Amino Cell Rebuild. Po jego zastosowaniu włosy nabierają cudownego blasku, a ich struktura zostaje wzmocniona.


3. SCHWARZKOPF PROFESSIONAL, Olejek pielęgnacyjny do włosów BC Oil Miracle, cena: 69,95zł/100ml
Łączy w sobie pielęgnujące cechy olejków z innowacyjną formułą, która nie obciąża włosów, nadając im luksusowej miękkości i blasku.


4. DERMEDIC, Tonik głęboko oczyszczający z serii AcneExpert - produkt pełnowymiarowy, cena: 26zł/200ml
Preparat głęboko oczyszcza i skutecznie usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry. Normalizuje proces rogowacenia w naskórku, reguluje wydzielanie sebum i wspomaga procesy regeneracji skóry.


5. DERMEDIC, Oczyszczający żel do mycia twarzy z serii Normativ - produkt pełnowymiarowy, cena: 25zł/100g
Żel oczyszczający działa przeciwłojotokowo i kojąco. Regeneruje komórki naskórka i łagodzi podrażnienia. Ogranicza wydzielanie sebum, pozostawiając skórę dobrze nawilżoną i przygotowaną do aplikacji preparatów pielęgnacyjnych.


Pudełko dostałam całkowicie za darmo. Jego zawartość wyjątkowo przypadła mi do gustu. Szampon i olejek z pewnością poprawią stan moich włosów, a tonik i żel pomogą zwalczyć trądzik.
Ty też możesz je dostać. Wystarczy, że uzbierasz 100 ShinyStars.
Jeżeli jeszcze się nie zarejestrowałaś, możesz zrobić to, klikając w banner na bocznym pasku, lub TUTAJ.


15 komentarzy:

  1. fajny :) ładny ten błyszczyk ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej jestem ciekawa tych produktów do cery trądzikowej. Reszta jakoś nie w moim guście...

    OdpowiedzUsuń
  3. Marki jak najbardziej mi znane. Lubię Dermedic, ale akurat te produkty nie do mojej cery.
    Świetny jest ten olejek od Schwarzkopf.

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym miesiący fajne shinybox :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. my też dopiero dziś robiliśmy zdjęcia, podoba mi się zawartość:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się:) Ale trochę dużo ostatnio tego Dermedica w tych pudełkach... Ja zamówiłam sobie wrześniowe, czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet fajny shinybox :D

    ________________
    Czy mogę prosić
    o kliknięcie w
    link Oasap na końcu
    mojego
    nowego posta?

    Dziękuję z góry .

    OdpowiedzUsuń
  8. mam pełnowartościowe opakowanie tego olejku z schwarzkopf :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że ostatnio w Shiny same produkty Dermedic.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie zamówiłam tego Shinybox -ale zawartość ciekawa - ja wybrałam glossybox
    :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziwne, że Dermedic postanowił przekazać produkty, które aktualnie są zastępowane nową, ulepszoną serią. Miałabym mieszane uczucia :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Błyszczyk może być fajny ;)
    Zapraszam na kosmetyczne rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis