Organix, Brazilian Keratin Therapy - odżywka z brazylijską keratyną

Ciężko mi się przyzwyczaić, że jest już 2013 rok :)
Po południu postaram się porobić zdjęcia poświątecznych zakupów, zarówno ubraniowych, jak i kosmetycznych. Upolowałam naprawdę kilka perełek, za małą kasę. Tymczasem mam dla Was recenzję wygładzającej odżywki z keratyną i pielęgnującymi olejkami. Piszę na szybko, bo za moment wracam do nauki...


O produkcie:

Odżywka do włosów z brazylijską keratyną. Odżywczy olejek kokosowy i kreatyna wzmacniają i wygładzają włosy, a olejek awokado i masło kakaowe nadają fryzurze wyjątkowego blasku. Odżywka ułatwia stylizację włosów, nawet kręconych i trudnych w ułożeniu.

Cena: ok. 40 zł/385 ml


Zawsze zaczynam recenzję od oceny opakowania, więc teraz nie będzie inaczej. Jeśli chodzi o samą buteleczkę, jest bardzo zgrabna, szata graficzna idealnie dobrana, napisy wyraźne, ale wydobycie z niego odżywki za każdym razem było istną katorgą. Kosmetyk jest bardzo gęsty, a dziureczka w butelce mała, więc prawie zawsze musiałam wyciskać go dwoma rękami, bezpośrednio na włosy, wkładając w to dużo siły.


Rzut okiem na skład: widoczna keratyna, masło kakaowe, olejek kokosowy, olejek awokado i ekstrakt z aloesu. Jak to się ma do działania odżywki?

Po każdym użyciu moje włosy były gładkie, lśniące, nie plątały się, nie miałam problemów z ich układaniem. Niestety, po nałożeniu większej ilości, odżywka może obciążać i przyspieszyć przetłuszczanie. Przy regularnym stosowaniu znacznie poprawia stan włosów - są bardziej nawilżone i lepiej się układają. No i najważniejsze. Kosmetyk pięknie pachnie, a słodka woń utrzymuje się na włosach przez długi czas.


Czy kupię kolejne opakowanie? Pewnie nie, ze względu na cenę i trudności z wydobywaniem odżywki z butelki. Co do jej działania, nie mam żadnych zastrzeżeń.


13 komentarzy:

  1. cena taka średnia, czekam na zdjęcia perełek, udanej nauki (o ile takowa może być:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja trochę myślałam na jej kupnem i teraz sama nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że ma gęstą konsystencję. Z tubki łatwiej by się ją wyciskało, szkoda, że o tym nie pomyśleli ;) Ale najważniejsze, że działanie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. musi być dobra.... ale jak dla mnie jest zbyt mała jak na tą kwotę...

    OdpowiedzUsuń
  5. No kurcze szkoda tej ceny. Bo zapowiada się świetnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ładnie i działanie też ma...ale ta cena :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena zniechecająca, ale też pojemność nietypowa. Zaintrygowałaś mnie wizją cudownego zapachu. Na szczęście kudły ścięłam i już mi się nie plączą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że te dobroczynne składniki są tak daleko w składzie, już po silikonie i substancjach zapachowych ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. 40 zł za prawie 400 ml to nie jest znowu tak strasznie dużo. Szkoda, ze nie jest wygodna w uzyciu

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie strasznie denerwują kosmetyki, które ciężko wydobyć, więc pewnie przy tym również byłabym niecenzuralna :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis