Haul zakupowy kosmetyczno - ubraniowy :)

Z racji, że wyrzynają mi się ósemki i cierpię od samego rana, nie będzie recenzji.
Pokażę Wam za to zakupy, jakie dziś poczyniłam, mimo spuchniętej twarzy i okropnego bólu :P

Beżowy sweterek oversize, 37 zł
Nardzo mi się podobają takie luźne swetry, to chyba wszechobecny jesienny trend.


Granatowe spodnie wyższy stan, 39 zł
Czaiłam się na nie już od dwóch miesięcy, ale czekałam na przecenę. Doczekałam się :)


I oczywiście kosmetyki. Tym razem padło na MARION.
Kupiłam sobie 60 sekundową maseczkę z olejkiem arganowym i spray termoochronny. Czekajcie na recenzje :)

14 komentarzy:

  1. spodnie mają kolorek cudny! :)a sweter tak, rzeczywiście wszechobecny trend ale jest fajny i przede wszystkim ładnie się w takim sweterku wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek bardzo ładny, również takie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, znam ten ból, mi się ósemki wyżynały przez 3 lata :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny sweterek ;)
    Używałam ten spray - bez rewelacji ;) chociaz bardziej zachwycam sie olejkiem do wlosow zniszczonych z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajj te wyrzynające się ósemki ;/ A zakupy bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję bólu zębów! Ale widać, że wiesz, jak sobie poradzić i poprawić chociaż trochę humor. :-)
    Ciekawe zakupy, zwłaszcza sweterek ładny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam maseczkę, oczywiście malinową i OK, jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakupy!
    A za żelem... Rozglądaj się, rozglądaj... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się sweterek :) jest mega

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny sweterek i fajna maseczka z olejkiem arganowym :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis