Paznokcie: mięta od Vollare


Dobry wieczór, moje drogie czytelniczki! :*
Muszę się trochę wytłumaczyć. Nie komentuję ostatnio Waszych postów, rzadko pojawiam się na Waszych blogach, jednakże staram się być ze wszystkim na bieżąco. A wszystko dlatego, że do piątku nie będę miała dostępu do internetu, korzystam z sieci, udostępniając wi-fi przez telefon, jako router. Poza tym jestem chora i czuję się fatalnie. W piątek nadrobię, obiecuję.


Lubicie miętę na paznokciach? Ja uwielbiam! Długo szukałam koloru, który będzie zarówno niebieski, jak i zielony, typowo miętusowy ;) Znalazłam, w chińskim markecie, za 2 zł. Lakier Vollare z serii Da Vinci, niestety nie podam Wam numeru, bo już się starł z opakowania, a zdjęcie buteleczki wzięłam z internetu. Za to mam kilka zdjęć pazurków.


Przepraszam za niedbałe wykonanie, ale byłam taka podekscytowana, że w końcu pochwalę się Wam długością moich pazurów, że nie zwracałam na to uwagi.

Co do samego lakieru - samo opakowanie przyciąga wzrok, a kolory są naprawdę piękne. Pędzelek jest dość cienki, a sam lakier rzadki, co sprawia, że nakładanie mamy utrudnione. Za to krycie ma świetne, po dwóch warstwach nie ma mowy o żadnych prześwitach. Schnie bardzo długo, co jest zdecydowanym minusem, ale dla takich odcieni warto wydać 2 zł i poczekać te pół godzinki, zanim zaczniemy coś robić.


Na zdjęciu powyżej, rolę "miszcza" drugiego planu odgrywa mój rudy kot, który uwielbia spać na parapecie.
I teraz uwaga, hit! Da Vinci trzymał się na paznokciach ponad tydzień, z niewielkimi odpryskami i startymi końcówkami, po uprzednim nałożeniu odżywki Eveline 8w1. Jak na lakier za 2 zł, moim zdaniem to świetny wynik. Z jego zmywaniem też nie miałam problemów, nie barwił płytki, łatwo schodził.

Biegnijcie do chińczyka i kupujcie, warto! :)


27 komentarzy:

  1. mmm ten kolorek chodzi za mną już długoo :)... ja też niestety się przeziębiłam... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka trwałość za taką cenę to rzeczywiście świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trwałość cudna, ale kolor ten nie najczęściej gości na moich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  4. często noszę tego typu kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny, bardzo podobny do Golden Rose 225, ale bez shimmeru ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie za ciemny;/ mam podobny kolor i leży w szafie, bo jakoś nie mogę się do niego przekonać

    OdpowiedzUsuń
  7. za 2 zł?! :D też taki chcę, cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem czy bez odzywki na spodzie trzymałby się równie długo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo muszę go sobie kupić :D
    Ja też jestem chora, przeziębiona ;( Od dziś wchodzę na Twojego bloga codziennie :D
    Zapraszam także do mnie, mnóstwo darmowych próbek, gadzetów i opinii o produktach - http://testowanie-produktow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. w chińczyku w moim mieście te lakiery są za 4 zł, ale się drożą. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczniutka mieta- i tydzień trzyma za 2 zł- rewelacja :)
    Piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wygląda :) lubię taki kolor :) Wracaj do zdrowia :* ta pogoda wszystkim daje się we znaki

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny kolor, a co do schnięcia to może wypróbuj jakiś przyspieszacz? ja mam z essence i jest całkiem spoko - wiadomo, że nie wysuszy w 60 sek jak zapewnia producent, ale skraca czas o połowę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow super kolor, ale to na drugi rok na lato:)jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna miętka :)
    Mam kilka lakierów z tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  16. mam bardzo podobny kolor z Golden Rose ;) zdrowiej szybko ;* ja też czuję się fatalnie, mam anginę ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. O taki kolor mi chodziło ! *-* Ciekawe tylko jaki to kolorek ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak na lakier za 2zł, to jestem pod wrażeniem:)
    Ja również pod lakier nakładam odżywkę Eveline 8w1 dzięki czemu nie mam zabarwionej(sinej) płytki po zmyciu lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  19. 2zł? U mnie chodzą po 4 kurka!

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam takie tanie lakiery ;) a ten ma przepiękny odcień :D
    i pazurki też masz piękne :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam go boski jest to nr 399:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis