Venita, Henna Color, Szampon do włosów brąz

Przypominam Wam, że jeśli osiągniemy wspólnie liczbę 200 obserwatorów i będzie ciut więcej fanów na Facebooku, zorganizuję dla Was konkurs :) Zachęcam więc do obserwowania i lubienia mojego fanpage'a.


Opis produktu:


Odżywia i podtrzymuje kolor włosów naturalnych i farbowanych w odcieniach brązu. Wzbogacony o naturalny ekstrakt z orzecha włoskiego doskonale pielęgnuje włosy i ułatwia ich rozczesywanie.

Cena:


ok. 7 zł / 250 ml



Moja opinia:

Ładna, zgrabna butelka, z prostą szatą graficzną. Na opakowaniu wszystkie potrzebne informacje. A co w środku? Gęsty, żelowy szampon, koloru pomarańczowo - brązowego. Producent obiecuje, że regularne jego stosowanie sprawi, że nasz brązowy kolor nabierze ładnych, złocistych refleksów, a włosy będą miękkie, puszyste i odżywione. Jak jest w praktyce?


A no w praktyce jest prawie tak, jak powinno być. Szampon rzeczywiście, po ok. 2-3 tygodniach stosowania, nadaje brązowym włosom piękne, naturalnie wyglądające, złote refleksy. Nie plącze, sprawia, że włosy są miękkie, puszyste i bardziej podatne na układanie. Wcześniej nie używałam szamponów przeznaczonych do włosów w odpowiednim kolorze, teraz z pewnością się to zmieni. Szampon Venita podtrzymuje kolor włosów, pięknie pachnie, jest wydajny, przyjemnie się pieni, a w dodatku nie plącze włosów i sprawia, że wyglądają dużo lepiej. Czego chcieć więcej? :)


11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten szampon, bo faktycznie nadaje fajny odcień włosom:) szkoda, że nie ma takiego do brązowych loków, bo wtedy byłby moim ideałem:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęca ta recenzja :) aż muszę sobie go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. puszyste.. ja juz mam tak puszyste wlosy ze niestety taki szampon to nie dla mnnie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Henna jest świetna, polecam farbowanie nią włosów, ich stan 'po' jest nieporównywalny ze zwykłymi farbami. Minusem jest to, że szybko schodzi. Co do szamponu, warto się o niego wzbogacić;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo, widzę coś dla moich brązowych, farbowanych włosów :) Kusi mnie ta wizja refleksów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest taki może do włosów blond? Chętnie bym się na niego skusiła.
    Do 200 obserwatorów już niedużo Ci brakuje. ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. a gdzie można kupić ten szampon? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt. Właśnie tak się zastanawiałam nad nim, ale miałam wątpliwości, bo po koloryzacji pianką do włosów (oczywiście zmywalną) i szamponetką trochę dziwny kolor mi się zrobił ^^ Ale Twoja recenzja mi pomogła, więc jeśli znajdę to kupię :3
    Super blog, będę teraz częściej zaglądać, szczególnie że zaczęłam eksperymentować z kosmetykami. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie: czy szmpon Henna color do włosów blond i siwych można używać do włosów naturalnych u młodzieży???

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis