Post organizacyjny + ciekawostki

Kochane moje!

Wprowadziłam trochę zmian na moim Facebookowym profilu - zmieniłam zdjęcie w tle i miniaturkę, moim zdaniem wygląda teraz dużo lepiej. Będę też dodawać więcej wpisów, oprócz informacji o nowych postach pojawią się tam moje ulubione piosenki, trochę prywaty, czy skierowane do Was pytania odnośnie bloga. Mam nadzieję, że zachęci Was to do polubienia mojego fanpage'a i bycia tam równie aktywnym, jak tu :)


A teraz kilka ciekawostek, które znalazłam w ostatnim miesiącu w źródłach ruchu sieciowego, czyli pod jakimi hasłami wpisywanymi w Google ludzie trafiają na moją stronę.

1. Golenie pach.
Ok, mogę się podzielić moim doświadczeniem w tej kwestii. Zrobić też dokładne zdjęcia?

2. Zużycia podpasek.
No przepraszam, to już jest przesada... :/

3. Farbowanie włosów kawą.
Nie próbowałam, a Wy?

4. Podkręcanie rzęs łyżeczką.
Chyba bym sobie oko wybiła!

5. Leniwe koty dziwne pozycje.
Mój kot leniwy nie jest ;)

6. Maść antybakteryjna bez recepty apteka.
Przed użyciem skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.

7. Krem z wysokim filtrem pa +++

Filtry w kremach to są chyba SPF, nie?.. A pa +++ kojarzy mi się z językiem programistów :P

8. Kotka Venus.
Nie, nie, kot Stanisław.

9. Oliwka ozonowa zakup.
Sklepem nie jestem, zapraszam na allegro.

10. Maść na pryszcze brąz.
Przypuszczam, że chodziło o Tormentiol?

11. Dwa odcienie oka.
Ja mam dwa takie same, niestety.

17 komentarzy:

  1. O rany, ale mam ubaw - golenie pach z dokładna fotorelacją, to mój faworyt :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 7 punkt mnie rozśmieszył:D ja rownież tak skojarzyłam heh

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi Amol pomagał, choć dawno już go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. farbowanie wlosow kawa? ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co wiem, regularne płukanie kawą przyciemnia włosy, ale na pewno ich nie pofarbuje ;)

      Usuń
  5. Śmieszne te teksty :D U mnie coś brak takich :P

    OdpowiedzUsuń
  6. To już są całe moje zbiory kosmetyczne :) aktualnie jestem na odwyku kosmetycznym ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no bez przesady :) bynajmniej staram się nie magazynować kosmetyków z nadzieją że kiedyś mi się przydadzą :) dopiero jak zużyje to kupie następne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mnie to zaintrygowało :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do wzięcia udziału w miesiącu maseczkowym:) Otagowałam wszystkie "moje" dziewczyny, mam nadzieję, że będziesz chciała się przyłączyć?

    OdpowiedzUsuń
  10. podkręcanie rzęs łyżeczką dobre :P

    ale akurat istniej coś takiego jak filtr PA+++ - PA to nic innego jak filtr chroniący przez promieniowaniem UVA, a +++ oznacza najmocniejszą ochronę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. golenie pach+fotorelacja zdecydowanie poprawiły by oglądalność Twojego bloga o 1000% :P ale podkręcanie rzęs łyżeczką- czego to ludzie nie wymyślą:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis