Współpraca z Invex Remedies: Antybakteryjny płyn do ciała Ag124 na bazie srebra




Opis produktu:


Doskonały preparat do codziennej pielęgnacji skóry twarzy i ciała z problemami zwiększonego wydzielania sebum i powstawania zmian krostkowych, trądzikowych. Bardzo dobrze oczyszcza skórę. Reguluje i ogranicza wydzielanie sebum, prowadząc do stanu normalizacji. Minimalizuje świecenie skóry i ma działanie matujące. Odblokowuje pory i ułatwia oddychanie skóry. Nie zatyka porów. Ogranicza powstawanie zaskórników. Działa przeciwbakteryjnie, zapobiega zapaleniu mieszka włosowego. Przyspiesza ustępowanie i gojenie zmian trądzikowych i zapobiega powstawaniu nowych zmian krostkowych i wykwitów na skórze. Stymuluje procesy regeneracji komórek. Nawilża i chroni skórę przed przesuszeniem. Wpływa na zwiększenie jędrności i elastyczności skóry. Zmniejsza przebarwienia i poprawia koloryt - rozjaśnia. Poprawi ogólną kondycję i wygląd skóry.
Ze względu na zawartość srebra, które ma działanie antybakteryjne, jest doskonałym kosmetykiem po goleniu, depilacji woskiem i innych zabiegach kosmetycznych.
Ma bardzo dobrą, wygodną formę podania w aerozolu. 
Bardzo dobrze się wchłania, nie pozostawia uczucia lepkości i dyskomfortu.


Skład:


Aqua - woda, Silanetriol (Organic Silica) - krzem organiczny, PVP - Poliwinylopirolidon - zmiękcza i wygładza skórę, Boron Citrate - składnik łączący bor organiczny i cytrynian, Silver Acetate - Octan srebra - ma działanie przeciwbakteryjne, przeciwwirusowe i grzybobójcze.


Cena:


35 zł / 100 ml



Moja opinia:


Po udanej przygodzie z antybakteryjnym tonikiem Ag123, którą opisywałam tutaj, czas na recenzję antybakteryjnego płynu do ciała.

Opakowanie jest takie samo, jak w przypadku toniku - proste, klasyczne, aczkolwiek bardzo praktyczne. Etykiety zawierają najważniejsze informacje na temat składu, sposobu użycia, działania i daty ważności produktu. Wszystko utrzymane w srebrno-białej kolorystyce, nawiązującej do głównego składnika, srebra. Co do samego składu, jestem pozytywnie zaskoczona, jest bardzo krótki, nie zawiera szkodliwych parabenów.


Płyn stosowałam zarówno na ciało, jak i na twarz. Niedawno miałam okropny wysyp na plecach i dekolcie, nie wiem czym spowodowany, ale nie wyglądało to ładnie. Antybakteryjny płyn świetnie sobie poradził z krostami, wystarczyło kilka dni, a nie zostało po nich śladu. Na twarz miał jeszcze lepszy wpływ. Zmniejszył wydzielanie sebum, skóra nie przetłuszcza się, jest matowa, a zmian trądzikowych znacznie mniej. Wszelkie zaczerwienienia zniknęły, a skóra wcale nie jest wysuszona. Wręcz przeciwnie, płyn doskonale nawilża.

Sprawdził się też jako ukojenie skóry podrażnionej po depilacji. Gdy nogi miałam całe czerwone po nieudanej próbie z woskiem Veet, płyn złagodził podrażnienia, a zaczerwienienie szybko zniknęło.
Jest to drugi kosmetyk Invex Remedies, który zdecydowanie przypadł mi do gustu. Nie musimy martwić się o reakcję alergiczną, ze względu na brak parabenów w składzie, a wszystkie obietnice producenta zostają spełnione.

Polecam! :)

12 komentarzy:

  1. Firma Invex Remedies jest godna polecenia. Wszystkie ich produkty mają świetny wpływ na naszą skórę. Ja akurat nie miałam okazji testować tego płynu, ale jak najbardziej jestem zadowolona z ich pozostałych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam o nich same dobre opinie. może się kiedyś skuszę

    OdpowiedzUsuń
  3. jest aż tak źle? chyba muszę nauczyć się jak czytać składy i co czym jest..

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam nigdy o nim ; ) ale brzmi ciekawie ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy, ale jeśli mówisz, że radzi sobie tak dobrze muszę go kiedyś zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przetestowałabym ten produkt. Zapraszam na mój nowy wpis ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również chętnie bym go przetestowała, produkty Invex Remedies bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo by mi się przydał też na moje wypryski na plecach, ale 35 zł za 100ml to trochę dużo -,-

    OdpowiedzUsuń
  9. JESTEM ZACHWYCONA ! nabyłam mgiełkę i ze srebrem i ze złotem - są fantastyczne!!! Jestem osobą dość marudną jeśli chodzi o kosmetyki - a ta mgiełka jest rewelacyjna - wszelkie produkty loreal itp moga sie schować przy tej naturalności - ktora daje przyjemny efekt - LEKKOŚCI - mysl o tym produkcie kojarzy mi się z reklamą ptasieko mleczka - z takimi unoszacymi się chmurkami ;) jest naprawde mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. warto także przetestować nowość , kremy za złotem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis