Wtorkowe paczki - współprace


No to ujawniam :)
Pierwsza paczka - koperta, w której znalazłam Carmex w słoiczku.


A druga, która bardzo Was ciekawiła, to zaginiona przesyłka od marki Dr Renaud, z którą nawiązałam współpracę miesiąc temu. Pierwsza zgubiła się w magazynie, więc firma wysłała kolejną, za co ogromne brawa, pełen profesjonalizm.
Solidnie zapakowana - nawet, gdyby z paczką działo się coś złego, nic by się nie zniszczyło :)


Do testów otrzymałam malinową wodę micelarną i 6 mini produktów: lekki krem jabłkowy, krem przywracający blask marchewkowy, oczyszczający żel myjący limonkowy, łagodzące serum odświeżające z Azulenem, delikatnie złuszczający żel z pudrami mineralnymi i owocami, oraz komfortowy krem nawilżający, również malinowy.

27 komentarzy:

  1. bardzo fajna ta druga paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja uwielbiam takie miniaturki!

    A City MAtt polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie te dotarł dzisiaj balsam z Carmexu tylko w sztyfcie :) świetna ta druga paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetne paczuszki:) u mnie dziś cicho i nudno:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow :D
    Dużo tych kosmetyków z drrenaud :) Miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie brzmi ta woda micelarna;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale boskie te owocowe kosmetyki :D tak myślałam ze bedzie to coś ciekawego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same cudeńka :) ja uwielbiam Carmex, w słoiczku najlepszy ♥ Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję współpracy:)
    Carmex wszechobecny jest ostatnio wszędzie:)
    ciekawa jestem co napiszesz o zapachach nowych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa ta firma, pierwszy raz o niej słyszę, a już zaciekawiły mnie te produkty =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe produkty, teraz czekamy na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem produktów z drugiej paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne przesyłki - gratuluję ; ) Mój Carmex jeszcze nie doszedł :(

    OdpowiedzUsuń
  15. super Kochana :) teraz pora czekać na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo ciekawe te produkty z drugiej paczki :))

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję współprac, tej drugiej firmy nie znam

    OdpowiedzUsuń
  18. Te produkty muszą pięknie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ zazdroszcze Ci tych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Super paczka,nie znam tej drugiej firmy :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis