Poniedziałkowe paczuszki - to lllubię!

Hej!
Dzisiejszy poranek zaczęłam od kawy i... nowiuśkich paczek :P Pani Listonosz tym razem wręczyła mi trzy przesyłki, a każda cieszyła jeszcze bardziej.


Pierwsza paczka do przesyłka od Pani Bożenki z Marizy, dzięki której zostałam konsultantką i która zagłębiła mnie w tajniki tej pracy.


Do testu dostałam:
Aksamitny fuid matująco - kryjący, kolor jasny beż,
Puder półtransparentny, kolor naturalny - śliczne opakowanie :)
Pomadkę do ust z serii Soft & Colour, kolor 08, w katalogu wyglądała na dużo jaśniejszą, ale najbardziej mnie interesuje, jak będzie wyglądać na ustach,
oraz aktualny katalog.


Bardzo szybko dotarła do mnie przesyłka od NovaClear, dostałam maseczkę do cery tłustej, trądzikowej. Data ważności - 11.2012, mam nadzieję, że zdążę zużyć... Jestem bardzo ciekawa, jak się sprawdzi, już dzisiaj zaczynam intensywne testowanie.


Ostatnia, najmniejsza koperta, kryła w sobie miniaturkę mleczka CIF, którą można było zamówić na Facebooku. Z pewnością bardzo się przyda ;)

                                                                                                                          Miłego dnia! :*

44 komentarze:

  1. Ja też dzisiaj dostałam Novaclear - preparat punktowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze czekam na paczke z NovaClear i marizy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa kosmetyków Mariza. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 paczuszki na dobry początek tygodnia? pięknie:) czy to tendencja rosnąca? ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe przesyłki.
    A czemu ja nic nie wiedziałam o tych darmowych próbkach mleczka Cif?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Daj znać jak fluid bo jestem na etapie szukania dobrze kryjącego i matującego specyfiku, dodam że ciężko mi takowy znaleźć!

    OdpowiedzUsuń
  7. a to szkoda;))
    ale nigdy nie mów nigdy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trudno się mówi. Jakoś przeżyję bez tej pórbki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też Novaclear - ja dostałam krem do twarzy. No ta data ważności trochę mnie zmieszała.. No ale trzeba dać radę :P :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taaak, data ważności od razu rzuciła mi się w oczy... listopad.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nie lubię poniedziałku, nawet jakby przyszła paczuszka...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ok, dam znać :) jutro planuję przetestować te balsamy. Mam nadzieję, że wyjdzie taki ładny kolor jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki miły początek dnia:) Zapraszam na Candy może coś Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że dziś dzień bogaty w przesyłki :) Ja również dostałam dziś Cifa :D Z Nova Clear dzwonili do mnie dziś, że nie mają mojego pełnego adresu, ale pewnie niedługo też dostanę. Jestem ciekawa recenzji kosmetyków z Marizy, ja dziś też dostałam, ale od P.Natalii ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. także dzis dostałam Cifa,dodatkowo wkładki z Carefree,na Novaclear nadal czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niedługo napiszę, na razie mam lenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. też dostałam novacler i do tego płyn do płukania jamy utnej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też czekam na Cif i Nova Clear. Ciekawe kiedy mój listonosz przyniesie moje paczki. Gratuluję Marizy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oooo, u mnie listonosz zawsze chodzi po 15, a dziś go nie było więc może dostanę jeszcze swoją paczuszkę od nova clear :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super :D

    Ja także dostałam prezent od Novaclear :) Niedługo dodam recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też dzisiaj dostałam Cif :) ale wciąż czekam na przesyłkę od NovaClear i chciałabym, żeby to była maska :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa jestem jak się sprawdzi podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej Kochana
    U mnie również Novaclear, ale kremik, mały Cif i coś jeszcze.
    Udanego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne przesyłki, najbardziej jestem ciekawa tego fluidu także czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne przesyłki :)) dobry początek dnia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Takimi paczkami to ja mogę każdy poniedziałek zaczynać ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. i znów kolejna porcja, nie nadążam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo przyjemne paczuszki, aż chciałoby się je mieć u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. A mam jeszcze pytanie odnośnie marizy - jak to się stało, że zostałaś konsultantką i jednocześnie dostałaś produkty do testów?

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam, jestem ciekawa jak sprawdzą się kosmetyki które będziesz testowała zwłaszcza kosmetyki kolorowe od Marizy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję współpracy z konsultantką Marizy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Do mnie także dotarła paczka od Navaclear. Trochę mnie zaskoczyła data ważności. Nie poczułam się za fajnie. Kiedy dostałam maila poczułam się jak wybranka. ;D A teraz trochę mam wrażenie, że mi wepchnięto coś, co im już nie szło, bo data ważności była za krótka. Nie wiem.. Może przesadzam. ;D
    Gratulacje współpracy z firmą Mariza. Uwielbiam ich kosmetyki kolorowe. ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. i jak tam, listonosz do Ciebie dzisiaj też zawitał? ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. gratuluje :) paczuszki zawsze daja duzo radosci :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fakt fajni się złożyło :) Kurcze ciągle mam wrażenie, że coś jest nie tak z moim blogiem, nadal nie podoba mi się jego wygląd ;p Za to u Ciebie wszystko pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam tego świadomość, ale mam na maksa, tzn tak aby pasowało do rozdzielczości na starych monitorach ;/

    OdpowiedzUsuń
  37. Teraz trochę lepiej, czy gorzej? :) Bo ja zgupiałam

    OdpowiedzUsuń
  38. Również testowałam fluid od Marizy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis