Nowa współpraca - paczka

 Hej!
Dzisiaj z samego rana dotarła do mnie taka oto paczuszka. Mała czarna :D
Jesteście zdziwione? Ja też byłam, bo żadnej paczki się nie spodziewałam. Okazało się, że dostałam prezent od sklepu BIOARP.PL w ramach nawiązanej kiedyś współpracy.


Po kilku nieudanych próbach rozdarcia pudełka, wreszcie udało mi się je otworzyć. Moim oczom ukazały się wizytówki sklepu bioarp.pl, a pod nimi pocięty papier.


Po wyjęciu zabezpieczenia, zobaczyłam wreszcie, co dostałam do testu. Jest to maska do włosów z pomarańczą i papryczką chilli marki Love 2mix Organic.

Trochę opisu ze strony producenta:

Maska efektywnie regeneruje włosy, przeciwdziała ich wypadaniu, pielęgnuje skórę głowy. Organiczny ekstrakt pomarańczy głęboko oczyszcza włosy i skórę głowy, wzmacnia cebulki włosowe, stymuluje wzrost włosów, odświeża skórę głowy. Organiczny ekstrakt papryczki chili wzmacnia krwiobieg, przeciwdziała wypadaniu włosów. Maska momentalnie regeneruje zewnętrzną warstwę włosów, sprawia że są miękkie i łatwo się układają. Pięknie nawilża porowatą strukturę włosów.

Zalety produktu:
  • Zawiera certyfikowane składniki organiczne.
  • Nie zawiera SLS, parabenów, olei mineralnych, ftalanów, glikoli, glutenu.
  • Zapobiega wypadaniu włosów, usuwa łupież, stymuluje wzrost nowych włosów,
  poprawia ukrwienie skóry głowy.
  • Przywraca włosom elastyczność i blask.

Składniki aktywne:

Organiczny ekstrakt z pomarańczy (Organic Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract) - wzmacnia cebulki włosowe i pobudza wzrost włosów, odświeża skórę głowy


Organiczny ekstrakt z papryczki chili (Organic Capsicum Frutescens Fruit Extract) - poprawia krążenie krwi, zapobiega wypadaniu włosów


Bardzo się cieszę, że dostałam akurat ten kosmetyk do testu. Z moimi aktualnymi problemami z wypadaniem włosów i planem zapuszczania będzie świetnie współpracował.


32 komentarze:

  1. Ciekawa jestem tej maski - daj znać jak się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  2. woooow :D ale Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo super dostałaś produkt :) Daj znać jak się spisuje bo od jakiegoś czasu za mną chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurde, świetnie się zapowiada! jestem bardzo ciekawa czy te wszystkie obietnice rzeczywiście zostaną spełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no proszę. taka niespodzianka! strasznie miło z ich strony:)
    mi ostatnio też włosy trochę za bardzo wypadają. za dużo stresu...

    a co do lakierów to mam z tej serii jeszcze niebieski, o którym pisałam na blogu wcześniej i on krył ładnie. no, ale jest niebieski, a nie jaśniutki blady. chociaż to nie powinno żadnego tłumaczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam czasem wrażenie, że moje włosy próbują mi powiedzieć "za dużo stresu kochana, wyluzuj" ;) bo raczej nie mam z nimi problemów.

      ten lakier nie uważam za zupełny bubel. na paznokciach wygląda schludnie i delikatnie, ale jak go zużyję to pewnie będę szukać innej firmy.

      a z firmą już kiedyś prowadziłaś współpracę tak?

      Usuń
    2. aha:) a ja zrozumiałam, że kiedyś nawiązałaś z nimi współpracę (dawno temu), a teraz ni stąd ni zowąd wysłali Ci coś nowego do testowania ;)

      Usuń
  6. Bardzo miło z ich strony.
    Papryczka chilli i pomarańcza...ciekawe połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny prezent :D też jestem bardzo ciekawa recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomarańcza i papryczka? Musi niebanalnie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tylko gdzieś w sklepie stacjonarnym znajdę tę sól to na pewno kupię i Ci podeślę odsypkę ;) Już zaczęłam poszukiwania ;)

    OdpowiedzUsuń

  10. Na razie nie ma za co dziękować ;)
    Ojej, dobrze, że nie cały! :) Mój czeka grzecznie w kolejce aż zużyję maskę od Venity ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego testowania i proszę o dokładną recenzję ;)))
    Przy okazji wygrałaś u mnie mały konkursik na nazwę salonu muzycznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję paczuszki! A maska z pomarańczką i chili. Hm może być ciekawie.

    Ps. Przepraszam za nieobecność. Nadrabiam zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy produkt :) czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. CZekam na recenzję, szukam czegoś fajnego do moich zniszczonych włosów

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. brzmi interesująco... sama chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję nowej współpracy! Takie niespodziewane prezenty cieszą najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To jakaś rosyjska firma? Bo widzę dziwne literki na opakowaniu :D
    Składniki brzmią intrygująco, ciekawe co zdziałają na włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna ta maska :) Tylko nie dla mnie - unikam silikonów, a ona niestety jeden ma o ile dobrze pamiętam :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię róże maski, o tej jeszcze nie słyszałam. Daj znać jak się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szalejesz ostatnio z tymi kosmetykami :)
    Oczywiście czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis