Podsumowanie miesiaca

Cześć!
Chciałam Wam podziękować za wiele ciepłych słów, które zobaczyłam w komentarzach i mailach. Nie spodziewałam się, że przez dwa miesiące na blogspocie uda mi się zyskać tyle czytelniczek i tyle sympatii.
Wcześniej (nie wiem czy wiecie) prowadziłam bloga w serwisie wp.pl, ale ciągłe błędy skutecznie mnie stamtąd wypędziły. W ten sposób trafiłam tutaj. I przyznam, że strasznie mi się podoba prowadzenie bloga, a ilość wejść i komentarzy nakręca mnie do dalszej pracy.

Udało mi się, jak do tej pory nawiązać współpracę z 18 firmami. Jedne były bardzo miłe i udane, drugie mniej, jednak liczy się sam fakt, że producent może zaufać początkującej blogerce.

Dzisiaj przekroczyliśmy magiczną liczbę dziesięciu tysięcy.


Jeszcze raz ślicznie dziękuję i przypominam Wam, że niedawno założyłam swój fanpage na facebooku, możecie go polubić, klikając po prawej stronie na pasku narzędzi przycisk "Lubię to". Trochę się pozmieniało w wyglądzie - czcionka, więcej gadżetów, inny układ strony. Jednak tło niezmiennie, od początku, jest takie samo.

Z okazji dziesięciu tysięcy sprawiłam sobie nowy nagłówek.
Jak się podoba?
Wykonała go Patrycja z bloga Juicy Design.

13 komentarzy:

  1. Piękny nagłówek no i gratuluję i życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 10000 odsłon bloga!
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Powodzenia w dalszym blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. ło! ;) gratuluję ! :) nagłówek rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagłówek mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nagłówek jest świetny. gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiany na lepsze :)
    Gratuluję Ci współpracy i tego, że Twój blog jest tak często odwiedzany :)
    Ja sama lubię do Ciebie zaglądać, piszesz po ludzku, bez nadęcia i egzaltacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję;D piękny nagłówek;D

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje :) może i mi się kiedyś uda dorównać czy Tobie czy choć troszkę naszej kochanej Ewie :) a nagłówek śliczny :) gratuluję raz jeszcze :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. brawo :) i piekniutki nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No proszę, jak ładnie. Gratulacje i pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis