Wrześniowy ShinyBox - mam i ja!


Hej!
Czekałam, czekałam i mam :)
Prosto pod moje drzwi przyjechało moje pierwsze pudełko ShinyBox.


Pielęgnuj swoje ciało z wrześniowym ShinyBox!


Jedwabiście gładkie i wypielęgnowane ciało to pragnienie każdej z Nas. Zadbana skóra daje Nam poczucie szczęścia, dzięki czemu możemy czuć się i wyglądać pięknie każdego dnia.

Wrześniowy ShinyBox to głównie produkty pielęgnacyjne, dzięki którym poprawisz kondycję swojego ciała. Starannie dobrane przez zespół ShinyBox kosmetyki, zadbają nie tylko o Twoją skórę, ale także dadzą Ci poczucie świeżości i pewności siebie.


W tym miesiącu ShinyBox przygotował dla Ciebie również niespodziankę w postaci dwóch pełnowymiarowych kosmetyków oraz zawieszki wykończonej kryształkami, dzięki której będziesz shiny!


W tym miesiącu, pudełko ShinyBox zawierało (od lewej):

DERMEDIC, Koncentrat balsamu HYDRAIN3 - produkt pełnowymiarowy, cena: 27 zł / 200 ml
Intensywnie nawilża i wygładza przesuszoną i napiętą skórę. Poprawia jej elastyczność i utrzymuje wysoki poziom nawilżenia w głębokich warstwach naskórka. Nie tłuści odzieży.

DERMEDIC, Peeling enzymatyczny HYDRAIN3 - produkt pełnowymiarowy, cena: 30 zł / 50 g
Delikatnie i nieinwazyjnie usuwa martwe warstwy naskórka. Nie wysusza skóry i zapewnia jej optymalne nawilżenie podczas i po zabiegu. Nie podrażnia skóry jak peeling mechaniczny.



BIODERMA, Hydrabio Masque, 15 ml, cena: 89 zł / 75 ml
Maseczka intensywnie nawilżająca do skóry odwodnionej i wrażliwej. Zawiera kompleks Aquagenium. Skóra staje się bardziej gładka, delikatna i odzyskuje swój blask

BIODERMA, Hydrabio Serum, 15 ml, cena: 84 zł / 40 ml
Skoncentrowane serum intensywnie nawilżające skórę. Chroni ją przed odwodnieniem i przywraca jej naturalną zdolność nawilżania. Kosmetyk hipoalergiczny.


ZEPTER, Krem do rąk Swisso Logical, 2x5 ml, cena: 74 zł / 100 ml
Chroni dłonie przed wysuszeniem i działaniem wody. Ekstrakt z Echinacei wzmacnia naturalny mechanizm obronny skóry. Aminokwasy jako główny składnik keratyny wzmacniają skórę i paznokcie.

ZEPTER, Owocowy tonik nawilżający La Danza, 5 ml, cena: 276 zł / 200 ml
Prawdziwy koktajl naturalnych składników owocowych. Oczyszcza, odświeża, stymuluje i chroni skórę, a także zwiększa jej napięcie i elastyczność.


I teraz to, co spodobało mi się najbardziej, zawieszka wykończona kryształkami od firmy Zepter. Świetny prezent! :)

Pudełko dostałam całkowicie za darmo!!
Jeżeli też chcecie zbierać punkty i wymieniać je co miesiąc na pudełko pełne kosmetyków, możecie zarejestrować się TUTAJ, przy okazji pomagając mi uzbierać gwiazdki na następne ShinyBox.

11 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    Daj znać, jak sprawuje sie ten balsam bo jestem mega ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosowałam produkty z Dermedic, są super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Noooo, super ;) Wszystkie produkty ekstra i ta zawieszka - cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  4. w tym miesiącu udany box ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj podoba mi się ten box :) Szkoda, że nie udało mi się uzbierać punktów ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :)) Gratuluje! Zawieszka cudowna :)) czekam na recenzje produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem wiem, że nie za punkty ;) Zdobyć je graniczy z cudem ;) Zbyt dużo osób już zbiera ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że będziesz zadowolona z tych produktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne produkty - super! Ja nie mam cierpliwości do takich rzeczy jak Shiny

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę produktów dermedic i bioderma :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis