Jak mieszkaja moje kosmetyki?

Witam Was kochane w pierwszy, dość ciepły, wrześniowy poniedziałek ;)
Recenzja owszem, będzie, ale najpierw chciałabym pochwalić się, jak posegregowałam i poupychałam ostatnio swoje kosmetyki. Większość trzymam w pokoju, w łazience są tylko antyperspiranty, żele pod prysznic, szampony, mydła i codziennie używane odżywki do włosów.

Ale na początek motto na dziś, którym z samego rańca uraczył mnie arbuzowy Tymbark.


I tu wirtualny buziak dla mojego P :*


Powiem Wam, że meble ze szklanymi drzwiczkami/szufladami, wcale nie są praktyczne, bo szyby trzeba co kilka dni myć, strasznie się brudzą i wszystko się do nich klei. Ale przynajmniej ładnie wyglądają :)


Tutaj widać jakieś 2/3 mojego kosmetycznego dobytku, reszta, tak jak pisałam, jest w łazience.

Na pierwszy rzut weźmy masła i balsamy do ciała, odżywki nieużywane codziennie, oraz 2 tajemnice, które zaraz odkryję - skórzany kuferek i pudełko z kokardką...


W kuferku trzymam kosmetyki do makijażu: błyszczyki, pomadki, szminki, bazy pod makijaż, podkłady, pudry, róże, kredki, eyelinery i tusze do rzęs. Na cienie i pędzle mam oddzielną mini szufladę, w innej szafce.


Pudełko natomiast kryje w sobie moją biżuterię. Nie jest tego dużo, bo mam tendencję do zostawiania jej na biurku i nieodkładania na miejsce :P W pudełeczku w kropki są srebrne kolczyki, łańcuszki i wisiorki, w dwóch malutkich pudełeczkach kolczyki-wkręty, w czarny kartonik powbijałam kolczyki wiszące, a pod spodem bransoletki i naszyjniki ze sztucznych pereł.


Po prawej stronie kremy, maski i mgiełki do twarzy, z tyłu kosmetyki do stóp i do demakijażu, na pierwszym planie perfumy, moja ukochana Enigma. Za serum do biustu leżą dwa kremy do twarzy w tubce, płatki kosmetyczne, po lewo widoczne na innych zdjęciach pałeczki higieniczne.


Mini lusterka, brokat do manicure, lakiery i odżywki do paznokci, próbki i mini produkty.


Z tyłu schowane są kosmetyki do opalania, które w tym roku chyba już się nie przydadzą (z wyjątkiem samoopalacza z Dove).

Jak tak patrzę na te zdjęcia, wydaje mi się, że wcale nie mam tak dużo kosmetyków!
A Wy gdzie ukrywacie swoje kosmetyki? :)
Segregujecie je, a może trzymacie wszystko razem?

30 komentarzy:

  1. bardzo ładnie mieszkają Twoje kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała mieszkać w takiej przytulnej szufladzie na ich miejscu! :)

      Usuń
  2. kurczę, u mnie wszystko się wala, jedyne co to szampony etc są w łazience. reszta sobie leży gdzieś chce, bo nawet jak zrobię porządek zaraz znowu będzie bajzel -.-
    też miałam taki kapsel kiedyś ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam za mało miejsca i już jedna z szuflad w komodzie kosmetycznej się zarwała, a druga jest bliska podzielenia losu swojej koleżanki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. i tak miałam dłuższe, moja koleżanka powiedziała, że są bardzo krzywe i postanowiła je podciąć. dobrze, do studniówki urosną mocne i zdrowe ;) a Twoje też są długie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a tam, nie są aż takie grube, moja koleżanka ma 3-4 raz więcej włosów niż ja, ale strasznie jej ciążą na głowie ;o z tą pielęgnacją, którą sobie przygotowałaś myślę, że szybko urosną ;) ja chciałabym zejść do jaśniejszego brązu, ale chyba nie dam rady. a na kąpiel rozjaśniającą się nie zdecyduję ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. E, nie jest tak źle! U mnie kosmetyki niedługo będą nawet w kuchni, choć w sumie już są - lakiery w lodówce :) Co do segregacji ja swoich mam trochę w i na szafce nocnej, komodzie, kuferku, wiklinowym kuferku na różne pierdoły i 3 szuflady plus obłożona wanna w łazience!
    O tak ktoś tu potrzebuje odwyku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. też go zauważyłam, haha :D masz ciemny blond? jakoś sobie nie mogę Ciebie wyobrazić w tym kolorze ;o urosną, jak moje wymęczone przez farbowanie prostownicę i wszystko urosły to dlaczego Twoje mają nie urosnąć? ;) kurczę, muszę opracować takie miejsce trzymania kosmetyków jak Ty, bo nic nie mogę znaleźć ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie niedługo pojawi się post organizacyjny :) fajnie pomyślane z tą szufladką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak? w tamtych było Ci ładnie ;) kiedyś miałam wiśniowe włosy, ale nigdy więcej nie będę na taki kolor farbować, bo nie chcę chodzić potem z różem na głowie ;o jeszcze w zeszłym roku używałam często prostownicy, teraz rzadko coś z nimi robię, chyba że jest jakaś okazje to wtedy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie, ładnie, ja mam chyba ciut więcej tego wszystkiego
    ale moje mieszkają w łazience - te, które używam, i mają swoją półkę w szafie, czekając na kolejkę. Widzę, że używasz Enigmy z Oriflame - też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie :) ja staram się robić regularne porządki w mojej szafce z kosmetykami, jednak harmonia, którą udaje mi się osiągnąć nie trwa długo.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja większość swoich kosmetyków trzymam w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie znowu było zmieniania miejsca ich zamieszkania i teraz są w szafce wszystkie razem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wszystkie swoje kosmetyki trzymam w wieeeelkiej szafce w łazience:)

    OdpowiedzUsuń
  15. perfumy enigma ?:) ich zapach jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie to wyglada.. ;d Moje kosmetyki stoja w szafce i czasami wszystko mi z niej wylauje... ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio robiłam porządki w szufladach z kosmetykami a znów jest chaos! Jak Ty zachowujesz taki porządek?:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się staram przez pierwsze dwa dni po posprzątaniu ;D Na szczęście ostatnio przeprowadziłam kosmetyki z szafki do szuflad i już nie wypadają ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale porządek masz w szufladzie z kosmetykami :D Ja tam nie umiem utrzymać niestety porządku :<

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszechobecnie panujący ład i porządek :)

    Uwielbiam takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym mieć taki porządek w kosmetykach hehe :) muszę się za to w końcu zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie posty :) Ja swoją kolorówkę trzymam w takim ozdobnym pudełku z pokrywką dość sporym; to, co aktualnie używam to w łazience, a zapasy w tekturowym pudle z ikea :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post :) porządek w Twoich kosmetykach gości :) Ja część swoich kosmetyków trzymam w kuferku (prezent od Mojego Mężczyzny), a część leży gdzie popadnie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale masz porządek w szufladzie(ja mam szafkę z kosmetykami i nawet jeśli jest posprzątane i poukładane to przy następnym malowaniu jest wszystko w niej poprzewracane) Ładne pudełeczko na biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie, ale wolę jak stoją niż leżą kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  26. Normalnie Perfekcyjna Pani domu wśród kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
  27. O kochana! Ile Ty tego masz. Ja mam może połowę tego co Ty ;)
    Jaki piękny porządek panuje u Ciebie w kosmetykach. Ja zazwyczaj maluje się szybko i nie odłożę na miejsce tych rzeczy i potem mam bałagan.:(
    Dziękuję za wzięcie udziału w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje kosmetyki walają się wszędzie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis