Drogeria e-zebra.pl - nowa współpraca

Heeeej :)
Do czwartku jestem zawalona książkami, bo niestety, ale uczestniczę w kampanii wrześniowej i nie mam na nic czasu.. Więc normalny post pojawi się w czwartek wieczór/piątek przed południem :)

A tymczasem pokażę Wam, co dobrego przyniosła mi moja Pani listonosz.


Kilka kosmetyków z kolorówki, jakie dostałam w ramach współpracy z drogerią e-zebra.pl


Pomadka w pisaku Astor Perfect Stay - kolor 151 Blushing Rose


Żelowy błyszczyk Manhattan Lip Jelly - kolor 51J Sweet Romance


Lakier do paznokci Rimmel Lycra Pro - kolor 341 Chic And Chearful


Paletka cieni Astor Color Vision - kolor 710 Smokey Black

Wszystkie kosmetyki możecie znaleźć na stronie internetowej sklepu:

Ceny są naprawdę niskie, kuszą mnie przede wszystkim podkłady Revlon, a także odżywki NailTek i produkty marki Sally Hansen :) A Wam co się spodobało w ofercie drogerii?


21 komentarzy:

  1. bardzo lubię te lakiery Rimmela

    OdpowiedzUsuń
  2. ten błyszczyk ma piękny, rózowy kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. niech sie dobrze noszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kosmetyki dostałaś. Życzę przyjemnego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna przesyłka, ciekawa jestem jak będzie się spisywał błyszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności same, czekam więc na recenzje i prezentację tych cudów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawi mnie jaki kolorek będzie miała lakier;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo dobrego słyszałam o tych lakierach.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem tego lakieru już na paznokciach :) powodzenia w kampanii wrześniowej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :)
    Bardzo fajna zawartość paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia na egzaminach!:)
    Świetna paczuszka, bardzo podoba mi się kolor lakieru;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne kosmetyki dostałaś :). Ciekawa jestem pomadki w pisaku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na zdjęcia lakieru i pomadki w pisaku :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten lakier , tylko różowy ;)Kupiłam go dość dawno. Bardzo jestem z niego zadowolona .

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia na egzaminach, trzymam kciuki!
    Kosmetyki super, lakier mi się podoba i pomadka w płynie zapowiada się ciekawie.
    Cieszę się, że kremik z moje rozdania dotarł! Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zainteresował mnie ten błyszczyk z Manhattanu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem strasznie ciekawa tej szminki w pisaku !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis