New in: Przesyłki + zakupy

UWAGA! POST TASIEMIEC!
Do oglądania duuużo, do czytania już mniej :) Rozpisywać się nie będę, pokażę po prostu co ostatnio przybyło do mojej kosmetyczki (i nie tylko). Na początek przegląd poczty.


Jak widać, trochę tego jest, a jeszcze za kilkoma paczkami czekam. I doczekać się nie mogę.. :P


2 cienie Cherie + lakier do paznokci Chic do testowania od firmy Quiz Cosmetics


Dwa nowe balsamy Sensitive Eco Style do testowania od Farmony


Szampon przeciwłupieżowy z odżywką Oliprox od SampleCity.pl


Owocowe batoniki Frupp do chrupania od firmy Celiko


Miętowa Geneva wygrana u Agathevanilla Style


Pierścionek za 1 zł zamówiony na Nefryt.pl
Uroczy, prawda? :)

A teraz zakupy. Nie ma tego dużo, więcej pielęgnacji, niż kolorówki, ale mam co testować. Niektóre kosmetyki są już przeze mnie sprawdzone i lubiane, niektóre to nowości.


Kupowałam w Naturze, Rossmannie i Biedronce.


Od lewej:
Olejek dla dzieci Babydream - kupiony z myślą o olejowaniu nim włosów i do nawilżania skóry, latem używałam go do opalania
Płyn micelarny do demakijażu BeBeauty - super kosmetyk, to już moje czwarte opakowanie
Emulsja do higieny intymnej z rumiankiem Intimea - miałam dwie pozostałe wersje emulsji i byłam zadowolona, zobaczymy jak ta się sprawdzi :)


Żel pod prysznic Original Source kaktus&guarana - piękny zapach z letniej edycji limitowanej, pobudza i nada się zarówno dla płci męskiej, jak i żeńskiej
Balsam brązująco-ujędrniający Lirene - polecony przez Olę, wahałam się tylko nad wersją (jasna i ciemna karnacja), jestem jak na razie zaskoczona brakiem samoopalaczowego smrodku ;)
Termoaktywne serum wyszczuplające Slim Extreme 3D Eveline - ma bardzo dobre opinie na wizażu, efekt rozgrzewający wcale nie jest taki uciążliwy, mam nadzieję że choć trochę pomoże mi w walce z cellulitem


Trochę kolorówki:
Lakier miss sporty Quick Dry nr 032 - fajny, szybkoschnący nudziak, jeżeli chcecie, jutro go pokażę w pełnej okazałości (mam go na zdjęciu z pierścionkiem)
Pomadka INGRID - nie mogę znaleźć numerka, ale wreszcie znalazłam pomadkę w kolorze nude, bez drobinek, jasną i matową, za niecałe 4 zł :)
Wibo Express Growth nr 482 - pokazywałam go kilka wpisów temu, totalny koszmar, po 4 warstwach nie ma żadnego krycia, ale pokombinuję z białym, albo niebieskim lakierem bazowym

Co Was najbardziej zaciekawiło?
O czym chciałybyście poczytać?

36 komentarzy:

  1. No widzisz - ty czekasz na e-zebre a ja na quiz. Dlugo czekalas na paczkę? Mam podobny zegarek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie micel z Biedronki najpierw zachwycił, a teraz muszę go zużyć do mycia pędzli. Po pewnym czasie zaczął mnie okropnie podrażniać :(
    I chyba muszę sobie sama kupić jakiś żel z Original Source. Wcześniej kompletnie mnie nie interesowały, a teraz czuję, że muszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już 4 wersję zapachową, uwielbiam je! :)

      Usuń
  3. No to czekam czy balsam Lirene się sprawdzi u Ciebie:D
    Ooo, sama chętnie bym taką pomadkę przygarnęła, ciekawe tylko czy w moim super "mieście" da się ją gdzieś dostać:\

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne produkty:) najbardziej jestem ciekwa balsamów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pierwszy ogień pójdzie ten regenerujący - świetnie pachnie :)

      Usuń
  5. Balsamy z Farmony są świetne. Powinnaś być z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. OOO, sporo tego :D Ja mam pierścionek z kokardką z metalu, też kupiłam za grosze bo za 2 zł w sklepie indyjskim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja musiałam jeszcze płacić za przesyłkę, ale pierścionek był tak ładnie zapakowany, że nie żałuję :)

      Usuń
  7. Sporo nowości :)
    zegarek jest cudowny! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. czemu ja nigdy nie zwróciłam uwagi na ten lakier? piękny :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. też dostałam balsamy z Farmony i sprawują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej nie potrzebnie napisałaś o tym sklepie Nefryt, właśnie weszłam na ich stronę i znalazłam mnóstwo rzeczy,które chce sobie kupić :D a miałam oszczędzać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo znajomych rzeczy widzę:)Balsam,szampon dla dzieci,a zegarek ma cudowny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same fajne rzeczy. Czeka na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  13. ZEGAREK jest przecudowny ! zazdroszcze ....

    OdpowiedzUsuń
  14. łądny kolorek pomadki, a ten niebieski lakier-wow jest moc! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny zegarek! śliczny kolor! samam mam ostatnio chętne na jakiegoś białaska :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę genevę xD co do zakupków uważaj na kosmetyki quiz, można w nich znaleźć różne dziwne rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog ;)

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    http://xkarolajnxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zegarek jest świetny:)a o balsamach z Farmony chętnie poczytam posty:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie poczytam o nudziaku oraz o nowym żelu z OS :D

    OdpowiedzUsuń
  20. też dostałam szampon od samplecity.pl ;) powiem po kilku użyciach że nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zegarka zazdroszczę bo mi się strasznie podoba, a stacjonarnie nigdzie nie mogę dostać. A z allegro zamawiać to mi ... szkoda kasy. haha:D taka wymówka!
    a pomadki z ingrid też mam jakieś dwie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jej,ile tego wszystkiego :)
    pierścionek jest uroczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam szampon Oliprox :)
    Ciekawią mnie balsamy do ciała z Farmony

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis