Jesienny makijaż by mentoska :)

Trochę się namęczyłam ze zdjęciami, no ale efekty jakieś tam są. Zamkniętych oczu nie potrafię, niestety, sfotografować tak, żeby było coś widać. Wyglądam na smutną, jak bym dopiero płakać przestała (a wcale tak nie było!), więc proszę się skupić na makijażu, a nie na mnie :D
Zapraszam do oglądania mojej pucołowatej facjaty i krzywego, grubego nosa :)




Zoom na oczy...


...i na jedno oko:


Wierzcie lub nie, ale zrobienie tego makijażu zajęło mi niecałe 10 minut, no i może nie widać, ale na dolnej powiece też mam cień...
Jak się podoba?

59 komentarzy:

  1. Piękny makijaż :D Jak na 10 minut to wyszło Ci naprawdę super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kręci mnie Twoja facjata :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne rdzawe kolorki ;) tez mam problem ze zdjeciami. Mam na nich ogromny nos i w ogole czasem nacykam sie dluzej niz maluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nic nie widzę na zdjęciach oprócz mojego kinola :( :D

      Usuń
  4. Ty masz duży nos?:D żałuj,że nie widziałaś mojego garbuska:D

    Makijaż jak najbardziej w moim typie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że mam duży nos :P Spójrz na trzecią fotkę :)

      Usuń
    2. to ja mojego z profilu lepiej nie pokazuję:D

      Usuń
    3. Oj tam :P Wszystko da się ukryć makijażem :)

      Usuń
  5. Uwielbiam takie barwy w makijażu - ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się spodobały te kolory, pasują mi do włosów :P

      Usuń
  6. piękny makijaż, lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno pomarańcz podbija kolor tęczówki przy niebieskich oczach, a moje jakby zszarzały.. Ciekawe :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Znam ból jesiennej deprechy!

      Dawno mnie nie było, bo ostatnio to na swoim blogu rzadko bywam, a co dopiero u innych!
      Uśmiechnij się!!!

      Usuń
    2. Ok, uśmiech dla Ciebie, z buziakiem! :) :*

      Usuń
    3. No! Nawet Junioreczek się dzisiaj uśmiecha :)

      Usuń
    4. Ucałuj Krzysia ode mnie, i przytul mocnoo :* :)

      Usuń
  8. Masz przecudny typ urody! Taki lekko rustykalny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaglądam, zaglądam :D. Ja muszę właśnie przeglądnąć ofertę, może coś wskoczy do mojego koszyka :P.

    To przedostatnie zdjęcie genialne, ten wzrok przeszywający, mrr :D. Bardzo ładny mejkap, kolory takie "moje", lubię! No i świetne rzęsy:D

    Ja to się zbierałam do pisania posta od wczoraj, taki mam beznadziejny czas, że nie ma motywacji.. no i post jest, ale dopiero teraz haha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęsy mi urosły od olejku rycynowego :) Nie spodziewałam się, a teraz widzę efekt :)

      Usuń
  10. Wcale nie masz grubego nosa, w porównaniu z moim jest malutki :)
    Makijaż jest przepiękny, ale na ładnej dziewczynie wszystko ładnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po operacji mam wrażenie, że jest 2 razy większy, niż był :(
      Dziękuję! :*

      Usuń
  11. Super :) bardzo lubie takie kolory na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na codzień takich nie noszę, ale też mi się podobają :)

      Usuń
  12. bardzo ładnie wymalowane oczy!kolorki super! makijaż twarzowy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż świetny :) Zresztą już chyba wiesz, że lubię makijaże w Twoim wykonaniu! Co to za tusz? Wygląda świetnie :)
    Co do Twojej buzi to wcale nie jest pucołowata! Wydaje mi się jednak, że zdjęcia są trochę przerobione na niekorzyść dla Twojej urody.

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko, gdzie Ty masz pucołowatą twarz, no gdzie?
    Następnym razem proszę o szeroki uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się uśmiechnę do zdjęcia, to tak sztucznie wygląda i mi się nie podoba, ehh.. No postaram się :*

      Usuń
  15. bardzo ciekawy makijaż...i więcej uśmiechu poproszę:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, że następny makijaż będzie z uśmiechem :)

      Usuń
  16. Bardzo ładny makijaż, jakbyś się uśmiechnęła to było by idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem Ci, że ten makijaż jest taki sexowny :)
    Pięknie Ci wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  18. jesteś dla siebie zbyt surowa, w Twojej twarzy wszystko do siebie pasuje, i kolor włosów jest piękny, bardzo ładny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba makijaż, no ale Ty mi powiedz jakiej farby używasz do włosów, bo są mega:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładny makijaż :) swojego lepiej nie wstawiam, bo nie umiem w ogóle robić makijażu oka, ostatnio ograniczam się do jednego cienia.

    jakiego korektora pod oczy używasz?

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie się podoba, a zdjęcia wyszły Ci jak obrazy olejne ;p w dobrym znaczeniu oczywiście. takie posągowe :) i masz bardzo ładną buzię! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale ładnie ci w takim makijażu;) rzeczywiscie jesiennie sie zrobiło;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pasuje Ci ten makijaż :)
    W ogóle masz śliczne oczy! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    Slicznie wygladasz w takim makijazy <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie bardzo jesienny. Bardzo do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pasuje do Ciebie i wyszedł naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się ten makijaż, idealny na jesień :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz piękny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Slicznie :) pasuje do Ciebie ten kolor i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie! Nie mogę napatrzeć się na Twój kolor włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wiem czemu ale na tych zdjęciach sprowiasz wrażenie smutnej

    OdpowiedzUsuń
  32. gratki :) http://grimagee.blogspot.com/2013/09/lakier-paese-powedruje-do.html?spref=fb

    OdpowiedzUsuń
  33. podobaja mi się zdjęcia, są jak namalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety nie podoba mi się taki makijaż.
    Wyglądasz w nim poważnie, groźnie i jakoś tak.... umalowana a nie umakijażowana

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis