Rimmel Lycra Pro 341 - szarość na każdą okazję

Zauważyłam, że posty lakierowe mają "branie" ostatnio :)
Na Facebooku chciałyście, żebym pokazała na paznokciach lakier Rimmel z serii Lycra Pro w kolorze 341 - Chic And Chearful, jaki dostałam od drogerii ezebra.pl. Emalia została już przetestowana pod każdym kątem, więc dzisiaj jest głównym bohaterem mojego wpisu.


Profesjonalne krycie za jednym pociągnięciem. Formuła Extra Life Lycra wzbogacona mikrominerałami wypełnia niedoskonałości i tworzy gładką i wyjątkowo błyszczącą powierzchnię. Chroni paznokcie przed promieniami UV, a kolor przed blaknięciem. Elastyczna struktura warstw lakieru dzięki czemu lakier nie odpryskuje. Trwały kolor nawet do 10 dni. Innowacyjny pędzelek Maxi Brush o rewolucyjnej szerokości. Posiada ponad 800 włókien zaprojektowanych do każdego kształtu paznokcia. Zapewnia równomierne krycie za jednym pociągnięciem.

Cena: 15zł / 12ml, w drogerii ezebra - 4,99 zł (!)



Lakier zamknięty jest w dużej, klasycznej buteleczce, o pojemności 12 ml. Jest przydatny do użycia przez 30 miesięcy, więc spokojnie zdążymy go wykończyć :) Kolor - piękna, klasyczna szarość, z domieszką beżu. W butelce wygląda na jaśniejszy (należy wziąć to pod uwagę przy zakupie), na pazurkach podoba mi się bardziej.

Rzeczą, która mnie najbardziej zaskoczyła jest pędzelek. Szeroki, płaski, ale odpowiednio długi. Pokrywa całą (!) płytkę już za jednym pociągnięciem, co w przypadku standardowych pędzelków jest niemożliwe. Konsystencja lakieru jest idealna - nie rozlewa się po skórkach i nie zostawia smug. Jedna warstwa wystarczy, żeby idealnie pokryć paznokieć, bez żadnych prześwitów.


Wysycha bardzo szybko, już po kilku minutach jest twardy i nie musimy się martwić, że popsujemy manicure. Trwałość? Na zdjęciu powyżej widać moje paznokcie 4 dni po pomalowaniu. Żadnych odprysków, jedynie leciutko starte końcówki. Wytrzymałby pewnie dłużej, ale kolory szybko mi się nudzą i 5-go dnia już zmywacz poszedł w ruch.

Jak Wam się podoba? :)

21 komentarzy:

  1. ale piękny ♥ muszę się za nim rozejrzeć koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te lakiery mają świetny pędzelek :) Bardzo fajnie się nim maluje. Kolorek na jesień idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem łany, przydałby mi się taki kolor w moich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam o nim poczytać,ponieważ miałam kiedyś rimmelka w kolorze takim dziwnym,pomarańczowo-brązowym,ale pamiętam,że był mega trwały! i widzę,że z lakierami rimmel nadal tak jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja teściowa ma bardzo podobny kolor z Astor Quick'N Go, też bardzo trwały i pędzelek taki sam :)

      Usuń
  5. Ale piękny odcień, uwielbiam nosić takie jesienią :) Rimmel ma świetne pędzelki, niezwykle łatwo maluje się nimi paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. super kolor ;) taki idealny na jesień/zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam lakiery rimmela :) Kolorek jest jak najbardziej w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor, na pierwszym zdjęciu wyglądał trochę jak szary z domieszką lawendy, ale na paznokciach to ładna szarość ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyżby lakier idealny? :D Kolor ma przepiękny, iście jesienny! Ja nie mogę zaglądać do Ciebie chyba, bo co rusz mnie czymś kusisz :P.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szarość dla mnie jest idealna na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne paznokcie, lakier też ładny

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się i widzę, że długo się utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny jest! W końcu jakiś szaraczek który nie jest przygnębiający;) Ja tam widzę w nim fioletowawe tony:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny odcień!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis