Fitomed: Tonik oczyszczający, szałwia lekarska

Pamiętacie, jak pisałam o oczyszczającym żelu do mycia twarzy Fitomed? Mimo prostego, lekko tandetnego opakowania, zachwyciło mnie jego działanie. Dziś przedstawię Wam jego kolegę po fachu, Tonik oczyszczający z szałwią lekarską. 


Producent obiecuje, że tonik ma działanie oczyszczające, antybakteryjne, wygładza i rozjaśnia skórę, zamyka pory, łagodzi objawy trądziku. Czy można wymagać tak wiele od kosmetyku za niecałe 10 zł? W dodatku ziołowego? Oczywiście, że tak :)

Opakowanie ma podobne do żelu, prosta, przezroczysta butelka, z zamykaniem "na klik", niewielkim otworem, przez który wylewa się tonik i z papierowymi naklejkami, zawierającymi najważniejsze informacje. Nie rzuca się w oczy, ale naprawdę warto się za nim rozejrzeć, może traficie na prawdziwy skarb?


Tonik ma piękny, herbaciany kolor. Na początku bałam się, że to moja twarz taka brudna, a to był on :) Pachnie dość intensywnie, ziołowo, od razu wyczułam szałwię. Niektórym ten zapach może przeszkadzać, mnie jednak przypadł do gustu.
Od początku.
Tonik stosowałam zaraz po umyciu twarzy żelem z mydlnicy lekarskiej. Po umyciu cera była nieznacznie ściągnięta, ale oczyszczona. I w tym miejscu zaczynała się rola toniku. Świetnie koił cerę, czułam odświeżenie, oczyszczenie, lekkie nawilżenie, a skóra była miękka i gładka w dotyku. Zauważyłam też, że cera mniej się przetłuszcza i dłużej pozostaje matowa. Jak na razie super, prawda?


Ale nie można mówić o nim w samych superlatywach. Oczekiwałam, że choć trochę zmniejszy widoczność porów, niestety - nic takiego się nie stało. Nieznacznie przyspieszył gojenie się zmian trądzikowych, ale nie rozjaśnił skóry.

Mimo tego, uważam, że jest to kosmetyk, na który warto zwrócić uwagę, szczególnie, że jego cena jest tak niska, a działanie bez zarzutów.
Można go kupić w aptekach, sklepach zielarskich, oraz na stronie producenta.


10 komentarzy:

  1. muszę przyznać, że fitomed mnie kusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cerę mam suchą,ale może u mojego J.by się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I u Ciebie również widzę Fitomed :)) A co nie tak z ostatnim zdjęciem? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Otrzymałam od nich dwa produkty. Strzał w dziesiątkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. To fajnie, że się sprawdził :) Mnie pewnie by nie odpowiadał zapach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale wiele osób poleca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo ciekawie, będę musiała się przyjrzeć ofercie Fitomed :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis