Miss Sporty Quick Dry 032 - szybkoschnący nudziak

Post na życzenie :)
Kilka dziewczyn, po prezentacji moich zakupów, chciało zobaczyć lakier miss sporty Clubbing Quick Dry w kolorze 032, więc oto i on.
*Zdjęcia robione w słońcu, w rzeczywistości jest trochę ciemniejszy.


Lakier ma dość gęstą konsystencję, ale bardzo dobrze się go aplikuje, dzięki szerokiemu, płaskiemu pędzelkowi. Nie rozlewa się na skórki, nie smuży, kryje w zupełności już po dwóch warstwach.


Szybko schnie - już po 3-4 minutach (w przypadku nałożenia dwóch warstw) możemy wrócić do codziennych czynności, nie martwiąc się o to, że popsujemy sobie manicure.


W stanie nienaruszonym trzyma się na paznokciach około 3 dni, potem zaczynają ścierać się końcówki i pojawiać się nieliczne, niewielkie odpryski. Kosztował nieco ponad 5 zł, więc uważam, że taka trwałość jest adekwatna do ceny :) Do wyboru mamy ogrom kolorów, niestety, miałam dwa perłowe i ciężko się je nakładało, bo zostawiały nieestetyczne smugi.


Największą wadą lakierów miss sporty jest fakt, że szybko gęstnieją, więc musimy spieszyć się z ich użyciem, ale za taką cenę, uważam, że są naprawdę warte wypróbowania :)

P.S.
Jutro mam egzamin, trzymajcie za mnie kciuki!

28 komentarzy:

  1. Kolorek ładny, ale osobiście nie przepadam za tymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po 3-4 min?! :o No nie.. haha, u mnie musi być to przynajmniej godzina, bo inaczej wszystko się odciska , mówię ogólnie o wszystkich lakierach :P. No dobra, Essie to wyjątek!
    Ale kolorek przepiękny, klasyka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, solo wysycha w mgnieniu oka, ale jak nałożę jakiś top coat to już bąbelkuje :( Nie wiem co z nim nie tak..

      Usuń
  3. Bardzo ładny nudziakowy kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak zgadzam się z tym, że ich lakiery szybko gęstnieją. Takiego nude kolorku jeszcze nie mam chyba w swoich lakierowych zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię lakierów tej marki, moim zdaniem maja kiepską jakość i więcej ich nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny nudziaczek :) ładnie się prezentuje na Twoich pazurach :)
    powodzenia na egzaminie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolo:) Jak poszło na egzaminie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za takimi kolorkami. Prawda z tymi gęstniejącymi lakierami Miss Sporty, często musiałam je wyrzucić zanim je zużyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor śliczny, ale chyba trochę bąbluje?

    OdpowiedzUsuń
  10. Omijam MS szerokim łukiem, ale nie zmienia to faktu, że nudziak wygląda elegancko.
    Kopniak na szczęście, aby Ci się we wrześniowej kampanii powiodło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor niekoniecznie mi podszedł, ale fakt tak krótkiego schnięcia mówi mi : BIEGNIJ PO INNE LAKIERY do drogerii! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mam z tej serii 1 lakier,odcień coś z błekitu,ale jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor bardzo stonowany,ja chyba bardziej lubię weselsze barwy;) wszystko oczywiście zależy od okazji:) Suszarkę zakupiłam za 9.90 w Oriflame, bo jestem konsultantką i mam dostęp do tego typu mega promocji,ale..Ty też możesz mieć jak chcesz, napisz na pw:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale hardkorowy kolor :) Można na nim szaleć z brokatami i wzorkami ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam go i lubiłam, ale fakt- te lakiery lubią szybko gęstnieć :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Każdy czytam i na każdy staram się odpowiedzieć :)

AddThis